mamma til lillingen Skrevet 6. mai 2010 #1 Skrevet 6. mai 2010 Kan man få høre hjertelyd ved svangerskapskontroll hos legen/jordmor om man vil? Eller er det som med UL at man må vente til den og den uka? Jeg er så fryktelig spent på å få høre, og sambo er enda mer utålmodig. Glemte å spørre legen da jeg var der i går, det var så mye å tenke på og enda mer å snakke om.
*NordNorge* Skrevet 6. mai 2010 #2 Skrevet 6. mai 2010 Jeg var på kontroll hos legen da jeg var 12+3 og da hørte vi hjertelyd. Det trengte jeg ikke å spørre om engang, legen som ville se om vi klarte å finne )
mamma til lillingen Skrevet 7. mai 2010 Forfatter #3 Skrevet 7. mai 2010 Usj, da! Skulle ønske min lege også kom på det Kanskje jeg kan spørre jordmor når jeg skal dit, er bare litt over en mnd til
*NordNorge* Skrevet 7. mai 2010 #4 Skrevet 7. mai 2010 Ja, jordmor skal nok ha sånn hun også Jeg skal nå til jordmor før ul, for å sjekke hjertelyd og at alt er ok, for å roe nervene Håper alt går bra, lykke til )
Jente-i-juli2010 Skrevet 14. mai 2010 #5 Skrevet 14. mai 2010 Det er vanlig å høre på hjertelyden på sv.skapskontrollene..
mamma til lillingen Skrevet 14. mai 2010 Forfatter #6 Skrevet 14. mai 2010 Å, det visste jeg ikke. Legen nevnte det ikke i det hele tatt. Sambo trodde jeg fikk det siden jeg sa jeg skulle spørre om det, og han angra på at han ikke var med for å høre. Så han må nok bli med til jordmor så vi kan høre hjertet sammen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå