ღLykkelig mღmmღ til to:) Skrevet 6. mai 2010 #1 Skrevet 6. mai 2010 Hei Vi reiser til mallorca i morgen kveld. har sittet/ og sitter midt oppi eksamen denne mnd (litt dårlig planlagt når vi bestilte turen, men ikke mange dager å velge i hvis min mann skal være med). Må bare lese og lese så fort knøttet (5 mnd) sover, så har ikke hatt tid til å tenke så mye på hva jeg skal ha med. Har siste eksamen i morgen, så blir brå shopping og pakking etterpå. Er det noen som har noe tips og råd å komme med? Noe spesielt jeg må huske på? gruer meg til flyturen med velstegutt. Takk for alle bidrag. har kjøpe solkrem til han, soldrakt, solbriller, solhatter og tøy-badebleie + vanlige engangs badebleier.
Gjest Kira06 Skrevet 6. mai 2010 #3 Skrevet 6. mai 2010 Har ikke så veldig mange tips å komme med, ettersom vi ikke har vært i syden med frøkna enda.... men reiser til Spania om 1,5 uke:) Her er noen av tipsene jeg har fått av venner: - ta med babybjørn til flyplassen, slik at man slipper å bære barnet hele tiden - ha et teppe eller stort skjerf med inn på flyet, så man kan tulle dette rundt barnet slik at det sover bedre - amme eller gi flaske (evnt smokk) når flyet letter og lander - spis på restauranter som tilhører hoteller eller lignende. Ikke lokale "buler", ettersom de sjelden har stellefasiliteter. - kjøp en parasoll til vognen Det var vel det tror jeg.... GOD TUR, og kos dere:)
ღLykkelig mღmmღ til to:) Skrevet 6. mai 2010 Forfatter #4 Skrevet 6. mai 2010 Takk skal du ha;) Da tror jeg at jeg har det meste i orden:) Fint tips det med restauranter. det hadde jeg ikke tenkt på! GOD TUR til dere også Blir godt med ferie nå
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå