Katten74 Skrevet 6. mai 2010 #1 Skrevet 6. mai 2010 Nå har vi akkurat avsluttet vårt fjerde forsøk. Hadde en hCG på 21 rugedag 15, så det har nok vært en kjemisk graviditet på gang. Ble gravid på forsøk to, men mistet i uke 12. Føler vi er såååååå nære hele tiden!! Klinikken sier det bare er et spørsmål om tid før vi lykkes, men det er vanskelig dette med tid for en "gammel" dame:-) Så nå blir det en pause med en sydetur og litt sommerferie. Blir ikke akkurat rik av å holde på med disse forsøkene:-) Neste gang skal jeg til sverige å handle medisinen, sparer flere tusen på det har jeg funnet ut! Vel vel damer, ønsker dere alle lykke til hvor enn dere er i prosessen:-)
sitron72 Skrevet 6. mai 2010 #2 Skrevet 6. mai 2010 Det var innmari synd, Katten Vet hvordan du har det, hadde selv en kjemisk på siste forsøk. Prøver holde motet oppe men er egentlig utrolig lei hele greia. ta en velfortjent øause, tenk på andre ting, ta ferie, kos dere! det går til slutt skal du se, man må bare ha ufattelige mengder med tålmodighet...
Pia76.. Skrevet 6. mai 2010 #3 Skrevet 6. mai 2010 Huff((((,,,,,,,,,,,,,,,,,,,Sender over en STOR klæm jeg. Jeg må si det samme som sitron72 sier,,,,,,ta dere en velfortjent pause. Kos dere,,samle krefter til nye forsøk. Dere har jo vært SÅ nærme,,ikke att det gjør ting så mye enklere å takle/
Katten74 Skrevet 6. mai 2010 Forfatter #4 Skrevet 6. mai 2010 Jo takk Sitron:-) Dette året har jammen tæret på kan man si. Så det blir godt med et avbrekk fra disse hormonene:-) Kanskje man får bygget opp tålmodigheten litt, og bli kvitt noen hormon-kilo som jammen har kommet snikende på har jeg fått erfare:-) Hvordan går det med deg? Har du satt inn eller?
Katten74 Skrevet 6. mai 2010 Forfatter #5 Skrevet 6. mai 2010 Takk for trøsten:-) Ingen vet bedre hvordan dette er enn oss som står plantet midt i det. Når man plages slik begynner man å søke litt alternativt. Jeg kom over en artikkel på nettet som var intressant: http://www.vg.no/helse/artikkel.php?artid=578409 Legen min snakket litt om dette en gang, for han har jobbet i England i flere år. Tenkt det 18 av 23 ble gravide! Det er gode odds det:-) Uff, blir vel kanskje litt besatt her:.) Skal høre med han neste gang vi skal dit. Det koster sikkert en del, men tenk hvis ett førsøk er det som skal til!! Dette er jo (selvfølgelig) ikke lov i Norge enda.
sitron72 Skrevet 6. mai 2010 #6 Skrevet 6. mai 2010 Har også lagt på meg noen irriterende hormon-kilo De må AV igjen til sommeren, får ta en full skjerpings med trening og mindre mat etter at dette forsøket er over. Setter inn egg imorgen forresten, to stk så sant de utvikler seg bra. Idag tidlig hadde 5 av de 9 utviklet seg akkurat slik de skulle (2 utvikla seg feil og to ble ikke befrukta).
Katten74 Skrevet 6. mai 2010 Forfatter #7 Skrevet 6. mai 2010 Ååå så bra at du har fem egg så langt da, det gir jo håp:-) Jeg skal krysse alt jeg har for at du lykkes denne gangen!! Alle gode ting er 7?:-) Lykke til, og hold oss oppdater:-)
Mamma`n til Ole Kristian Skrevet 6. mai 2010 #8 Skrevet 6. mai 2010 Uff, det var kjempe synd og høre Katten 74. Håper du kommer sterkere tilbake når det fysisk som det psykiske er litt bedre på plass igjen. Mulig en liten pause vil gjøre susen......ønsker dere iallfall lykke til også får dere være litt kjærester i tiden fram til neste forsøk.....'
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå