Gå til innhold

Hei aurora som har to gutter:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er så surrete om dagen,-men spådde du i forhold til kjønn på meg?

Vil du jeg skal se på deg?

Jeg er født 291266

klem

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tror du blir gravid til høsten,-september f.eks. Jente...

Skrevet

får opp jente på deg nå.Og at jenta kommer ca den 12januar.

Du kan se om jeg får flere barn?når og kjønn?

går enda på prevansjon.

28april 82 er min dato

hans er 10januar 81

Og kommer vi til å finne foreldrene hans?lever de?min manns sine altså

Skrevet

Takk!! Ser du noe rundt fødselen?

Det du spør om er et alvorlig spørsmål, men jeg tror dere finner dem og at det er knyttet en ny start til dette. Men jeg tror jeg vil legge et større opplegg på mannen din når jeg får tid!

Skrevet

ja det er et stort og alvorlig spm...vi driver og leter og leter.Men det er jo ikke så lett når di ikke kommer fra norge.

Jeg får veldig vondt i korsryggen,tror du vil få kjenne det der nede først,liksom litt harde mensen smerter i ryggen,slimproppen går og vannet nesten samtildig.Tror det kommer til og bli litt hard fødesel på deg,men raskt.Rundt en 4-5 timer.

Ser du om jeg får flere barn..jeg ønsker veldig mens min mann er litt mer skeptis nå i det siste.

Skrevet

Takk! Jo jeg tror dere får et barn til som jeg skriver over her;)

Du skjønner, jeg har noen ganske dramatiske fødselsopplevelser, men ønsker allikvel å føde mest mulig naturlig nok en gang! Men hard fødsel, er en god fødsel for meg bare alt går greit og opplevelsen blir positiv om du skjønner. Var veldig uheldig med de som hjalp meg på sykehuset sist. Det gjorde meg veldig redd, siden gutten vår ikke pustet og fikk brukket armen da de dro han ut, Og alt uten bedøvelse,da de ikke fikk tak i anestesilege(epidural)Det var ekstremt smertefullt! Legen min ble kjempesint da hun hørte om hele greia:(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...