En_av_hver Skrevet 6. mai 2010 #1 Skrevet 6. mai 2010 Trenger alle tips jeg kan få:-) På forhånd takk!!
second_time Skrevet 6. mai 2010 #3 Skrevet 6. mai 2010 Litt vanskelig å svare når du ikke skriver hva slags selskap det er og hvor mange som kommer. Min favoritt, som passer godt for et mindre selskap (10-15 styk) og hvor ikke alle gjestene kjenner hverandre, er å dele ut oppgaver til hver enkelt med en velkomstdrink. De får en frist til å gjennomføre oppgaven sin (f.eks til kl.22:00) samme kveld. Oppgavene kan være: -Du skal si til ===== at du i lengre tid har hatt problemer med dårlig ånde og at du av og til lukter som råtne egg. -Du skal massere ====== på skuldrene å si "wow, så sterk nakke du har" -Du skal si til ======= at du skal studere hvalfangst på Grønnland neste år. -Osv Du lager oppgavene tilpasset gjestene dine. Det ser kanskje ikke så morosomt ut når jeg presenterer det her, men når du samler gjengen kl. 22:00 og alle skal si hva de har sagt/gjort -og til hvem -da garanterer jeg deg MYE latter. Morosomt hva folk har trodd på og hva de trodde de hadde blitt lurt på som faktisk var sant.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå