chicomio Skrevet 6. mai 2010 #1 Skrevet 6. mai 2010 Ja, da har jeg altså fått igjen mensen, 11 uker etter fødselen. Nå har jeg hatt den over en uke, nærmere 9 dager!! Er dette vanlig? Før jeg ble gravid hadde jeg den sjelden mer enn 5 dager. Takk:)
Endelig_mamma<3 Skrevet 6. mai 2010 #2 Skrevet 6. mai 2010 Tror det er veldig vanlig, kroppen skal tilbake til sitt gamle jeg igjen og må komme inn i en passendes syklus igjen. er jo på en måte 1 år siden den var det sist. Så se det an noen mnd så gå det seg sikkert til
morromor Skrevet 6. mai 2010 #3 Skrevet 6. mai 2010 Det fikk jeg og 4 mnd etter jeg fødte selv om jeg fullammet, varte i litt over en uke og vert borte siden... jeg er ikke gravid forresten, hehe... men begynner og lure litt på når den kommer igjen....
Gjest Skrevet 6. mai 2010 #4 Skrevet 6. mai 2010 Da jeg fikk tilbake mensen hadde jeg den i 15 dager!!!! (holdt på å bli gal). Hadde vanligvis mensen bare 3-4 dager tidligere. Nå er jeg nettopp ferdig med min andre periode etter fødselen og nå varte den heldigvis litt kortere Må vel gå seg til!
Nutta25 Skrevet 6. mai 2010 #5 Skrevet 6. mai 2010 Min første mens etter fødsel varte i 23 dager..kan enda ha den lengere enn før..gjerne opp mot 10 dager..Og lillegull er 8 mnd. Må vel bare gå seg til..
second_time Skrevet 6. mai 2010 #6 Skrevet 6. mai 2010 Førstemann: fikk jeg mensen tilbake etter 7 måneder og fikk monstermensen. Blør i en uke og blør som en foss. Jeg må bruke ob og bleier som gamle bruker til å tisse i. Det bare fosser ut selv om oben er der... Andremann: fikk jeg mensen tilbake midt i renselsen og alle hadde trøstet meg og sagt at nå ville det reversere seg og jeg ville blø mindre. Neida, nå blør jeg kaker så store som håndflaten min :////// Ja, veldig ekkelt. Jeg tror ikke det er uvanlig det du erfarer. Trøst deg med at du ikke har monstermensen
ღ Juksemaker pipelort +spire ღ Skrevet 6. mai 2010 #7 Skrevet 6. mai 2010 Fikk tilbake etter ca 9 mnd, og trodde jeg skulle blø ihjel jeg... Det bare rant og rant i opptil en uke... Var fra før av vant til ca 4-5 dager med minimal blødning (kunne nesten ha brukt ett bind på en dag...). Men etter fødsel har jeg vel brukt ei bind-pakke på 1 mens! Har nå hatt 4 menstruasjoner, og denne gangen var vel blødningene nesten tilbake til det normale, men varte fra tirsdag til tirsdag fortsatt... Men kroppen må nok få gå seg til igjen.
las chicas Skrevet 7. mai 2010 #8 Skrevet 7. mai 2010 fikk mensen tilbake etter 6,5 mnd. da varte den i ca to dager og blødde nesten ingenting. blødde mer før svangerskapet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå