Gå til innhold

Morsomme måter å fortelle at du er gravid på?

Anbefalte innlegg

Skrevet

noen som har noen supre historier å dele om hvordan dere fortalte det til mannen og til andre spesielle rundt dere?

jeg tenkte kanskje å melde meg inn i en gravidgruppe eller noe på facebook når det skjer;)

men så til mannen hvordan fortelle han at han skal bli pappa på en uforglemmelig måte?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har ingen morsom historie og fortelle om meg selv eller med graviditet. Men kanskje du kan få noe tips fra hvordan min kusine fridde til mannen sin. Hun spesialbestilte en body til sønnen deres og på den stod det: "Hei pappa. Vil du gifte deg med mamman min?". Kanskje du kunne kjøpt en body eller pysj som det står noe som, verdens beste pappa, du skal bli pappa, eller lignende på??

Skrevet

Jeg sendte mmsbilde av graviditetstesten, (liggende over ark med forklaring på hva som betyr gravid,) mens han var på jobb. Det syntes han var morsomt. Det var rett før han skulle hjem, så han slapp å gå og surre i sine egne tabker på jobben i timesvis. Vi hadde prøvd lenge, så jeg visste han kom til å juble. :)

Skrevet

På www.lovelilo.spreadshirt.no får du bestilt bodyer med skrift på " du skal bli..." :) De er kjempe søte! Jeg har bestilt. Du kan også spesialbestille hvordan skrift du vil ved å sende mail til henne som lager bodyene, er tilbud frem til søndag!!! Tilbudskode: APRILSALG 

:)

Ellers:

- Bilde av CB digital test eller selve testen

- kake med skrift på/muffins e.l

Lyst på tips selv, da jeg forhåpentligvis blir gravid en gang i løpet av året :)

Skrevet

Jeg fikk ei venninne til å skrive med penn på magen min hvor det stod; "Hei pappa:) Ser deg i juli:)"

Han la seg først den kvelden, og da jeg kom inn på soverommet og kledde av meg så han det:)) Vi hadde prøvd ei lita stund, og han ble så glad at han gråt!:)

Skrevet

Ååå den med Hei pappa, ser deg i juli .... var nydelig ;)

Skrevet

Ja, det var helt spesielt:))

Til besteforeldrene laga vi ett kort og stifta på ett par bittesmå hvite sokker, og skreiv; "Hei farmor og farfar. Kan dere passe på strømpene mine til sommern kommer..?"

De gråt også! hahaha:))

Var ikke meningen å være anonym i sted:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...