♥ Vinterbarnet ♥ Skrevet 6. mai 2010 #1 Skrevet 6. mai 2010 Min sønn får MME og grøt. Bruker malt i melka og sviskemos til grøten. Men siden i går har han prøvd å få ut noe, men ikke mye som har kommet. Og han gråter litt, gjør vondt stakkars. Hva mer kan jeg gi han som kan få fortgang på magen?
Endelig_mamma<3 Skrevet 6. mai 2010 #3 Skrevet 6. mai 2010 La han få et godt varmt bad og etterpå maserer du magen hans med olje.. sirkel rundt navlen.. en og en sirkel som du drar ned mot venstre bein.. ikke hardt, bare lett på huden.. dette hjalp i hvertfall på min de gangene han har hatt litt problemer.. ikke noe artig når det skjer, men lykke til
♥ Vinterbarnet ♥ Skrevet 6. mai 2010 Forfatter #4 Skrevet 6. mai 2010 Tullemor: Han er snart 6 måneder. Endelig mamma: takk for tips, skal prøve i kveld.
Nutta25 Skrevet 6. mai 2010 #5 Skrevet 6. mai 2010 Varmt bad og massasje er bra ja. Lillegull her har ofte veldig hard mage. Jeg syns sviske saften hjelper mer enn mosen da..
♥ Vinterbarnet ♥ Skrevet 6. mai 2010 Forfatter #6 Skrevet 6. mai 2010 takk for tipset om sviskesaft:-) Det skal også prøves ut.
Vottene Skrevet 6. mai 2010 #7 Skrevet 6. mai 2010 Hva gir du ved siden av grøten? Jeg hadde gitt vann hvis du ikke gjør det allerede, og gjerne mellom måltider også, hvis dette går bra uten at han blir for mett/full i magen av det. Viktig med nok væske :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå