Gå til innhold

At voksne mennesker barberer seg

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nei, det gjør jo nettopp ikke det. "Prinsippet" går ut på at hårvekst på kroppen er naturlig, og det har faktisk en funksjon (det avleder fuktighet og hindrer at det blir klamt, blant annet). Ditt forsøk på å sammenligne med å spise fluesopp faller derimot dødt til jorden. Selv om fluesopp er en del av naturen, har det aldri vært ment som menneskeføde. Derav den sterke rødfargen, som varsler fare. Men dette overgår nok din forstand, dessverre, så du får bare fortsette med intimbarberingen din.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe, svaret mitt var til 11:37, hilsen 11:39.

Er HELT enig med deg!!!

Skrevet

Den behandlingen du eventuelt måtte trenge, får du tydeligvis av din mann, som orker å slikke deg nedentil.

Skrevet

ja fya meg, så ekkle vi er!

Du vet at det er sånne prippne som deg som står i fare for å bli utsatt for utroskap?

Skrevet

Tviler på det, din idiot. Mannen min kunne ikke tenke seg å slikke meg nedentil, og jeg orker heller ikke tanken på å ha pikken hans i munnen min. Det er naturstridig. Kjønnsorgan mot kjønnsorgan, munn mot munn.

Skrevet

For et kjedelig sexliv dere to må ha.

Blir nesten litt trist av å lese sånt, og priser meg lykkelig for den deilige sexen jeg har med mannen min daglig!

Skrevet

Jojo, det er jo din sak, men du trenger faktisk ikke skjelle ut oss som liker det for det om. Det er mye som er naturstridig, men likevel så gjør nok du det.

Kjører du bil? Tar du fly? Går du med klær? Det er faktisk naturstridig det også, siden bil og fly er en oppfinnelse, og at vi er født uten klær.

Skrevet

Hehe, lydløs misjonær i 3 minutter under dyna og med lyset av ;-)

Å ha det godt er ikke så viktig, for det er jo bare ekkelt! :P hahahahaha

Skrevet

Pass dine egne saker. Men din intelligens er nok altfor lav til at det nytter å si noe sånt til deg. Helt tragikomisk å lese et sånt lavmål.

Skrevet

Bekrefter bare mitt inntrykk av idiotene som barberer seg nedentil. Ingen skryter så uhemmet av sitt fantastiske seksualliv som dem. Sannheten er trolig at seksuallivet deres er helt elendig, men de må late som om det er helt på topp. Derfor alt dette hemningsløse skrytet, og tilsvarende hets av oss som synes at oralsex er direkte frastøtende.

Skrevet

Hehe,noen som traff en nerve? :)

SÅ du kan uttale deg om oss heslige damer som barberer oss, men når noen snakker tilbake til deg,får de beskjed om å passe sine egne saker???

Hehe:) Ja, tragikomisk var dine ord. DU er tragikomisk!

Skrevet

Mer lavmål å kalle folk pedofile på bakgrunn av din prippenhet og andres renslighet og velvære.

Ditt sjuke hue er lavmål med tanke på hvilke assosiasjoner du har! Jeg tenker med en gang jeg leser sånne påstander at mannen din må ha tilbøyeligheter siden du engasjerer deg så sterkt....

Skrevet

Mye tyder på at du ikke har fått den behandlingen du trenger. Vil tro at legen din vil gi deg beskjed om å minst doble dosen fra i dag av.

Skrevet

Hehe, hjelpes..

Jeg hadde fått utrolig lite ut av å late som jeg hadde et fantastisk sexliv. Og det trenger jeg heller ikke. Da jeg er veldig trygg på min mann,min kropp og min seksualitet.

Jeg har lett for å få orgasme, og nyter å være kåt og å ha sex med mannen min.

"Bekrefter bare mitt inntrykk av idiotene som barberer seg nedentil..."

Så alle som barberer seg er altså idioter??

Hvis du hadde latt mannen komme til så kanskje du hadde fått oppleve orgasme du også, og ikke vært så hissig :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...