Anonym bruker Skrevet 6. mai 2010 #1 Skrevet 6. mai 2010 nedentil, får meg automatisk til å tenke i retning pedofili. Det er også en av grunnene til at jeg aldri kunne tenke meg å fjerne alle kjønnshårene. Én ting er hårene i armhulen og på leggene, men aldri noe mer (bortsett fra noe stussing på lengden en sjelden gang).
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2010 #2 Skrevet 6. mai 2010 At du forbinder det med pedofili sier mer om deg enn om de som barberer seg!
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2010 #3 Skrevet 6. mai 2010 Nei, det sier noen noe om hva som er naturlig og ikke naturlig. Nybarberte damer nedentil ser til forveksling ut som Lolitaer, spør du meg. Noe bra for huden er det heller ikke.
Villa Perlesukker Skrevet 6. mai 2010 #4 Skrevet 6. mai 2010 Man trenger da ikke ta bort alt håret eller hva? Bare så det ser litt ok ut. Synes også at man ikke burde fjerne alt men det er jo smak og behag;)
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2010 #5 Skrevet 6. mai 2010 Sier mer om deg ja... Synes det er ekkelt å ha alt håret der når jeg er seksuelt aktiv, kjæresten trenger jo ikke få masse hår i munnen når vi har oral sex.
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2010 #6 Skrevet 6. mai 2010 Ja dette er jo ikke blitt diskutert til det kjedsommelige før.... *gjeeeesp* Gi opp, du klarer ikke å få folk til å endre meninger ved å kalle dem perverse når det faktisk er du som tenker perverst i den retningen...
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2010 #7 Skrevet 6. mai 2010 Dette er så sinnsykt latterlig at jeg må le!!!! De færreste glattbarberer seg. Og at noen som friserer/trimmer/barberer rundt kjønnsleppene skal settes i sammenheng med pedofili blir bare dumt. Du vet at pedofile går etter barn ja? Selv om jeg barberer musa,så ville ikke en pedofil ha hatt meg fordi jeg er voksen og har bryster +++ Min mann er ikke pedofil,men elsker det når jeg har barbert meg. Og viktigst av alt,JEG føler meg fresh OG oralsexen er SINNSYK deilig når man er barbert. Hår i maten??Nei takk!!!
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2010 #8 Skrevet 6. mai 2010 Forbinder det ikke med pedofili, men jeg synes det ser helt feil ut. Nakent på en måte som ikke er fin, verken hos menn eller kvinner.
Gjest Skrevet 6. mai 2010 #9 Skrevet 6. mai 2010 Hvis jeg vil ha et hannkjønn som hoster opp hårballer i senga, så skaffer jeg meg en katt som kun går inne!
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2010 #10 Skrevet 6. mai 2010 Det jeg synes er latterlig med folk som barberer seg før en fødsel, er de som bruker begrunnelsen "det blir lettere å se hvor man har revnet". Neida, man revner ikke der det er hår. Hår er utenpå, ikke inni. Jeg revnet masse under fødselen, barberte ikke et fnugg, og glad er jeg for det.
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2010 #11 Skrevet 6. mai 2010 Æsj. jeg syns du er ekkel, og ikke minst frekk HI. Så fordi jeg foretrekker at mannen min er barbert nedentil så er jeg pedofil? Er den eneste forskjellen på en voksen kropp og en barnekropp hår mellom bena syns du?
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2010 #12 Skrevet 6. mai 2010 Orsalsex? For noen griser. De som barberer seg nedentil, gjør det fordi de ellers er redd for at mannen skal oppsøke jenter i 11-årsalderen.
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2010 #13 Skrevet 6. mai 2010 Masse hår i munnen når dere har oralsex?? Hva slags hårvekst har du, egentlig? Innenfor kjønnsleppene??
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2010 #14 Skrevet 6. mai 2010 I all verden, det var voldsomt til assosiasjoner da? Akkurat som hvis man liker menn som barberer vekk skjegget fordi det minner om smågutters kinn..?? Jeg barberer meg nedentil fordi det er behagelig for meg og for mannen...
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2010 #15 Skrevet 6. mai 2010 Hvis dere har sex på den syke måten der, så kan jeg skjønne det, ja. Men ikke alle er så perverse, vet du.
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2010 #16 Skrevet 6. mai 2010 Det er mye som er naturlig som ikke er bra også. Eller kunne du på bakgrunn av det argumentet tenkt deg å spise fluesopp? Er jo naturlig det også, så da må det jo være både rett og bra
Gjest Skrevet 6. mai 2010 #17 Skrevet 6. mai 2010 Hæ? Jeg sa ikke at jeg skulle ha sex med en katt, men det er tross alt katter som hoster opp hårballer, ikke mannfolk. Skjønte du hva jeg mente nå?
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2010 #18 Skrevet 6. mai 2010 Hvorfor skulle det være naturlig å spise fluesopp? Det er jo i strid med naturens egne regler. Den har til og med rød farge for å varsle fare.
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2010 #19 Skrevet 6. mai 2010 "De som barberer seg nedentil, gjør det fordi de ellers er redd for at mannen skal oppsøke jenter i 11-årsalderen. " Er det mulig???? Du har ikke tenkt tanken at kvinner som barberer seg gjør det for SIN EGEN SKYLD?? For å føle seg rene og freshe? Og at det er mye bedre å bli slikket når man er barbert? Ingen fare for at mannen min er pedofil, og at du tror at menn som liker barberte kvinner er pedofile sier litt om deg. Du er ikke helt god dessverre. Stakar.
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2010 #20 Skrevet 6. mai 2010 Slapp helt av, det er sikkert bare en rømt mentalpasient som troller for å provosere :-)
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2010 #21 Skrevet 6. mai 2010 For sin egen skyld? Hva skulle nå forklaringen være på det? For å synke ned på ditt eget nivå: du er ikke helt god dessverre. Stakar. Har du fått den behandlingen du trenger?
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2010 #23 Skrevet 6. mai 2010 Jeg barberer kjønnsleppene, men beholder en liten stripe eller trekant foran, helt glattbarbert får meg til å føle meg litt naken, men hver sin smak. Siden du tydeligvis ikke har prøvd så kan jeg fortelle deg noen av fordelene med å ha hårløse kjønnslepper (vensuberget kan man gjøre hva man vil med) - Det blir mye mer følsomt, jeg får mer ut av samleie. Huden på kjønnsleppene er full av nerver som reagerer på berøring, og det går man glipp av hvis kjønnsleppene er gjengrodd:) - Mannen gir meg ofte og gjerne oralsex, uten å måtte fjerne hår i munnen. Det er faktisk ikke veldig delikat verken for menn eller damer. Han kan også bruke tunga på et mye større område, fordi ikke de ytre kjønnsleppene er dekket av hår. - Før, da jeg ikke barberte meg fikk jeg ofte klumper av utflod eller mens i hårveksten, det er utrolig ekkelt og uhygienisk, nå er jeg alltid ren og frisk nedentil, uansett tid i måneden. - Jeg har aldri hatt problemer med at håret stikker på utsiden av bikinikanten, det ser jo bare ekkelt ut... Sikkert mange flere fordeler også. Men for all del, du barberer hvis du har lyst, og lar det være hvis du har lyst. Det er kun du, og kanskje mannen din, som interesserer seg for det. Du bør likevel ikke kritisere dem som liker å holde underlivet rent og delikat, det er faktisk en helt personlig sak, og opp til hver enkelt...
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2010 #24 Skrevet 6. mai 2010 Jeg barberer vekk alt, og det er for min egen skyld! Jeg føler meg renere, menstruasjonen blir ikke kvalmende i og med at den har ikke noe pels å klistre seg fast i, og det blir helt fantastisk å bli slikket. Trenger jeg behandling også da, siden jeg tenker på eget velvære og egen nytelse?
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2010 #25 Skrevet 6. mai 2010 Hehe,jo takk,har det helt fint jeg. Det er fryktelig irriterende når noen tror at kvinner barberer seg nedentil utelukkende fordi det er MANNEN SOM ØNSKER DET. Det er derfor jeg sier at de fleste av oss som gjør det, gjør det for vår egen skyld!! Det er GODT å være nybarbert (ikke glattbarbert), det er rent, det er fresht. Det er BEDRE å bli slikket når man er barbert! Så slutt å sammenligne med pedofili, det blir bare usaklig!! Og i tillegg er det tusenvis av menn du kaller pedofile med sånne utsagn, fordi menn LIKER et velstelt underliv!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå