Anonym bruker Skrevet 6. mai 2010 #1 Skrevet 6. mai 2010 Jeg er på dag 21 i syklusen min og har følt den siste uka symptomer på graviditet (kvalme/uggenhet, sulten, trøtt, hormonell). I går og i dag har jeg noen slags menssmerter i magen, disse pleier ikke å komme før på samme tidspunkt jeg får mens. Kan det være egget som fester seg, eller får jeg mest sannsynlig mensen? noen som har opplevd lignende?
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2010 #2 Skrevet 6. mai 2010 Begge gangene jeg har vært gravid, har jeg hatt "menssmerter" i flere dager, men mensenhar jo ikke kommet. Men var nok ikke egget som festet seg, heller livmorbåndene eller hva det nå heter som strakk seg.
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2010 #3 Skrevet 6. mai 2010 Da håper det at det er det samme som skjer her også
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2010 #4 Skrevet 6. mai 2010 Samme her på min ene graviditet. Da fikk jeg mensmurringer før jeg vanligvis pleier i syklussen (tror så mye som en uke før) og de vedvarte uten at mensen kom. Lykke til
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2010 #5 Skrevet 6. mai 2010 Jeg har hatt mensensmerter i 1 trimester i begge mine svskap. Legen sa det var helt normalt
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2010 #7 Skrevet 6. mai 2010 tusen takk for svar dere, da håper jeg at det har klaffa denne gangen. - Hi
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå