Nutta25 Skrevet 6. mai 2010 #1 Skrevet 6. mai 2010 Hvordan er natten for dere som har smokkebarn som ikke spiser mat lenger på natta?? Lillegutt er 7 mnd og 2 uker og er smokkegutt delux!!! Etter nattavenning hadde han er periode han sov fra åtte til seks om morran før han drakk melk. Også sto vi opp åtte. Så har det vært to runder med sykdom,og nå begge tennene nede som har kommet fram.. Og han våkner alt fra 3 til 15 ganger om natten og jeg må gi han smokken... Er helt ødelagt i ryggen av og reise meg opp av den senga ørten ganger og helt ør i hodet av ingen sammenhengende søvn!!!!!!!!!! Si det går over,please!!!!!!!!!!!! ;0)
dodo Skrevet 6. mai 2010 #3 Skrevet 6. mai 2010 Vi har også gitt smokk X ganger om natta, men nå har hun begynt å ordne seg selv og gjett om det er godt. Min er like gammel som din og de siste ukene har hun altså begynt å ta smokken selv om natten. Vi legger et par smokker oppe ved hodeenden av senga. Da finner hun fram til de på egenhånd og vi får mer sammenhengende søvn. Deilig! Håper det bedrer seg for dere!
Nutta25 Skrevet 6. mai 2010 Forfatter #4 Skrevet 6. mai 2010 Ja vi har ett par smokker i senga men han har ikke funnet de enda...Håper han gjør det snart :0)
ellen-propellen Skrevet 6. mai 2010 #5 Skrevet 6. mai 2010 Når jeg var au pair, så ble lillegutten lagt med en sutt i munnen, og en i hver hånd:-D Sparkjøp selger (solgte ihvertfall) smekker som holder sutten på plass
las chicas Skrevet 7. mai 2010 #6 Skrevet 7. mai 2010 finnes det noe soom holder sutten på plass?? hvordan blir det hvis babyen må gulpe, spy eller blir potte tett i nesa? jeg har sprinkelsenga nesten helt inntil min seng, så når lille har mistet sutten stikker jeg armen mellom sprinklene å plugger den inn igjen.
Jerry 82 Skrevet 8. mai 2010 #7 Skrevet 8. mai 2010 Vil på det sterkeste fraråde å bruke noe som holder smokken inne i munnen selv om babyen prøver å spytte den ut!! Når det er sagt, så er nok dette er periode som vil gå over, med vår første byttet vi på å ha "smokkevakt" om natten da det ble ganske mange avbrudd i søvnen på den andre siden er de jo fort gjort å bare dytte den inn igjen! Tror nok man av forskjellige grunner bare må godta at nattesøvnen aldri blir som den va uten barn, vi har faktisk en 4 åring som til tider krever mer på natta enn gutten på 5 mnd Men akkurat dette er nok forbigående, plutselig så lærer de hvordan de setter inn smokken selv, greit som hun over her skriver, utstyre han med en smokk i hver hånd i tillegg til den i munnen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå