Anonym bruker Skrevet 6. mai 2010 #26 Skrevet 6. mai 2010 Om jeg barberer meg nedentil hver dag blir jeg sår, det klør, jeg får inngrodde hår og begynner å blø når jeg barberer... Så nei, det orker jeg ikke.
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2010 #27 Skrevet 6. mai 2010 Horete? Jaja, alt en skal påstå her inne kun for noen snakker om sommerklær..haha. Du er ikke sann 12:21 og nå 12:31!! Nå har ikke du sett meg og min såkalte horete stil...hahaha. Kan jeg spørre hva du går kledd i på stranda? Eller f.eks i syden når tempen er på rundt 30 grader? Du kaster vel av deg burkaen da tenker jeg! Og når ble en singlet HORETE??? Huff, forumtroll.
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2010 #28 Skrevet 6. mai 2010 Nei, skulle gjerne gjort det selv, mem blir nok annenhver dag
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2010 #29 Skrevet 6. mai 2010 Jeg lurer på om hvilken sinnsyk hår veksdere har der nede som får stubber etter 1 dag. Drikker dere blomin eller? Håret mitt på hodet vokser kjapt, men jaggu om jeg har ape-vekst mellom beina og under armene. Det vokser heldigvis saktere.
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2010 #31 Skrevet 6. mai 2010 Ja det er unormalt. Jeg tar det når jeg ser, oi nå er det på vei til å bli jungel her haha, eller dersom jeg har på topper/klær der armhulene eller leggene synes. Mannen min legger jo aldri merke til om jeg er nybarbert eller ikke, tror det er det siste han tenker på egentlig. Og dersom jeg hadde barbert meg hver dag så hadde jeg jo fått åpne sår, blir jo så lett sår/nuppete av den høvelen
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2010 #32 Skrevet 6. mai 2010 Jeg barberer meg ikke nedentil. Barberer leggene ukentlig om sommeren (hårene mine vokser ikke så fort), aldri om vinteren. Barberer under armene også ukentlig, året rundt. Ut fra det jeg vet om andre er jeg ikke unormal. Skjønner ikke folk som gidder bruke så mye tid på hårfjerning og i tillegg dømmer folk negativt hvis de ikke gjør ting på samme måte. Jeg vil heller ha hår på kroppen enn den typen verdier dere reflekterer.
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2010 #33 Skrevet 6. mai 2010 Jeg tror at skulle vi ha vært hårløse hadde vi ikke fått kjønnshår når vi kom i puberteten. Jeg mener også det er en grunn til at de er der, og at det langt i fra er det mest hygieniske å fjærne hårene selv om mange tilsynelatende tror det. De hindrer faktisk smuss og dritt i å komme oppi vagina, samtidig som du ikke blir så utsatt for sopp pga fukt etc. Selv er det meeget skjelden jeg raker alt. Tar som regel bikinilinja, og trimmer på midten. Gidder ikke få all mulig dritt oppi der. Barberer underarmer ukentlig, slurver litt med legger om vinteren, men barberer de ofte om sommeren.
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2010 #34 Skrevet 6. mai 2010 Litt mye testosteron? Siden du har så kraftig hårvekst at du må barbere hver dag, mener jeg? Nå er det 2 uker siden jeg barberte meg under armene, og nå er det så vidt det er peach fuss der. Skjønner ikke helt hva jeg skulle barbert bort så ofte... På leggene har jeg nesten ikke hårvekst, og underlivet er kortklippet, i og med at hverken jeg eller mannen synes at glattbarbert er lekkert.
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2010 #35 Skrevet 6. mai 2010 Nei jeg barberer ikke hver dag. For det første gidder jeg ikke, selv om det bare tar 5-6 min. For det andre blir jeg sår og får stygge røde prikker om jeg gjør det så ofte. Særlig nedentil. Og det synes jeg ikke er særlig flatterende! Virker som at mange gjør det bare pga mannen? Gjøre seg sexy for mannen? Hvor gamle er dere? Eller mennene deres? Nei min får leve med at det noen dager er litt "skjeggstubber". Han har aldri klaget og ikke mine to forrige kjærester heller.
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2010 #36 Skrevet 6. mai 2010 Hmmm... kan ikka barbere meg hver dag. Annenhver dag under armene går, men etter 1 dag har jeg ikke noe å barbere der:) Men nedentil så har jeg jo stubber dagen etter, MEN har prøvd å barbere det og det var ikke noe suksess.... Jeg barberer jo mot hårene for å få det bra, men etter 1-2 dager så er det jo bare stivt bust som jeg ikke får helt vekk og jeg begynner å blø og bli nuppete da! Ville gjerne kunne hatt det helt glatt hele tiden jeg, men må jo la det vokse ut litt først.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå