Anonym bruker Skrevet 6. mai 2010 #1 Skrevet 6. mai 2010 Og på leggene og under armene for den del. Det hadde jeg ikke trodd. Jeg trodde de fleste barberte seg hver dag. Det blir jo stubber etter en dag, og det er jo ubehagelig.
Villa Perlesukker Skrevet 6. mai 2010 #2 Skrevet 6. mai 2010 Vet du jeg svømmer noen ganger i uken og blir helt rystet over hvordan jenter i sin beste alder behandler kroppen sin. Totalt uinteresserte i hvordan de er nedentil. Gjengrodd og helt grusomme. Forstå det den som kan. Jeg synes det er helt normalt å stelle seg overalt regelmessig.
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2010 #3 Skrevet 6. mai 2010 HVER dag? Kunne ikke fallt meg inn.. 2-3 ganger pr uke, litt oftere om sommeren
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2010 #4 Skrevet 6. mai 2010 Ja, nei altså, at noen trivs med hår er greit det. Men jeg tenkte på de som faktisk barberer seg. Ble overasket over at det tydeligvis ikke gjør det hver dag. Hvordan klarer de det?
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2010 #5 Skrevet 6. mai 2010 Huden min tåler det ikke men hadde gjort det daglig om det gikk. Jeg lar det gro ca 3-4 mm og det tar 3-4 uker, så tar jeg det. Har mykt hår som gror sakte, og mannen har ikke noe i mot det, så det fungerer best for meg.
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2010 #7 Skrevet 6. mai 2010 Tror du bør vurdere en annen form for hårfjerning jeg, som varer litt lenger enn en dag, eller har du ikke noe annet og ta deg til enn barbering??
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2010 #8 Skrevet 6. mai 2010 11:04-Tuller du? Er det ikke ekkelt med stubber da? 2-3 ganger i uken? Aldri gått så lenge uten å barnbere meg siden jeg begynte å barbere meg.
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2010 #9 Skrevet 6. mai 2010 Barberer ikke, men bruker hårfjerningskrem under armene og på leggene, så trenger ikke gjøre det så ofte. Nedentil stusser jeg bare litt, synes det er grusomt stygt å være barbert der.
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2010 #10 Skrevet 6. mai 2010 Det er jo et herk å barbere hvis håra får bli lange. Jeg barberer fort over i dusjen hver dag. Ikke noe stress.
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2010 #11 Skrevet 6. mai 2010 Ta meg til. Nå tok jeg meg nettopp en dusj. Var i dusjen i ti min. Og da rakk jeg da å vaske meg, barnbere legger, underarmer og nedetilg. Ikke akkurat så tidkrevende.
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2010 #12 Skrevet 6. mai 2010 Enig med hi. Dersom man skal barbere, må man gjøre et daglig. Og derfor barberer ikke jeg, jeg orker ikke det styret. Må ta det om morgenen for at det ikke skal lugge hele dagen, og på kvelden hvis det er utsikt til sex - stubber på penishodet er ikke noe særlig for ham. Selv bruker jeg en elektrisk ladyshave og bruker "kanten" til å klippe håret ned til ca 1 mm lengde. Da stikker det ikke. Lar det vokse ut til ca 1 cm før jeg tar et tak igjen. Da er jeg ikke gjengrodd, men slipper stubber.
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2010 #13 Skrevet 6. mai 2010 Det jeg også gjør 11:07. Jeg brukte hårfjerning uder armene en stund, men fikk utslett. Så det hadde jeg aldri turt å bruke nedentil, hehe. hi
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2010 #14 Skrevet 6. mai 2010 Barberer ikke. Bruker hårfjerningskrem eller voks. Da slipper jeg de ubehagelig stubbene. Men hver dag? Nei, har da annet å ta meg til enn å stå på badet halve dagen.
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2010 #15 Skrevet 6. mai 2010 Til vanlig barberer jeg under armene og nedentil hver gang jeg dusjer, altså hver dag. Hvis ikke tar det jo kjempelang tid å få det glatt. Mye lettere å ta litt hver dag og holde det rent og pent Leggene tar jeg ikke så ofte, har ekstrem liten hårvekst der, så har ikke noe behov for det igrunn. Kanskje to ganger i måneden, håret vokser så sakte der.
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2010 #16 Skrevet 6. mai 2010 Aldri. Ønsker ikke å se ut som en Lolita-figur.
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2010 #17 Skrevet 6. mai 2010 Er ikke helt glatt jeg heller. har en tynn liten stripe med hår. Personlig foretrekker jeg å være helt glatt, det er mer behagelig og enklere å holde ved like. Men mannen min liker best stripe, så nå har jeg det. Men er da glatt rundt, og "på undersiden" hi
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2010 #18 Skrevet 6. mai 2010 Tar ikke halve dagen å barbere seg da. Jeg gjør det annenhver dag i dusjen. Barberer under armene,leggene og nedentil mens balsamen godgjør seg i håret mitt. Hele "senansen" er gjort på 5 minutter. Da har jeg masse igjen av dagen
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2010 #19 Skrevet 6. mai 2010 Hjertens enig med 11.06! Jeg synes rett og slett det er stygt å se voksne mennesker, både menn og kvinner, uten hår nedentil. Det er greit at det ikke er urskog, jeg stusser overalt og holder det ganske kort på kjønnsleppene, men litt hår må det være. For meg er hårløst stygt og uestetisk.
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2010 #20 Skrevet 6. mai 2010 Jeg barberer under armene og nedentil nesten hver dag. Kan hende jeg har en lat hjemme-dag hvor jeg ikke dusjer (mannen jobber borte i perioder), det er vel unntaket. Det tar jo knapt et minutt å fyke over med høvelen når man likevel står i dusjen, og det er deilig å slippe kløende skjeggstubber:) Leggene gidder jeg ikke barbere like ofte. Har så lite og lys hårvekst der at det plager meg ikke om noen skulle få et glimt av mine ubarberte legger heller... Tar dem alt fra et par ganger i uka til et par ganger i måneden, avhengig av sesong og om det skjer noe som krever penere antrekk:)
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2010 #22 Skrevet 6. mai 2010 Jeg får utslett om jeg barberer hver dag..må helst la det gå 1 uke mellom på bein og bikinikanten. Men under armene er det vel 3 ganger i uka jeg tar uten å få utslett. Gjør ingenting med litt skog på vinterstid, verre nå når sommeren nærmer seg og en skal vise seg offentlig i lettkledde klær..da er det grusomt med skog både her og der!
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2010 #23 Skrevet 6. mai 2010 Et problem med "skog" (også kalt hår) med sommerklær? Ikke alle som er like ekshibisjonistiske som deg, heldigvis, og går i gjennomsiktige klær.
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2010 #24 Skrevet 6. mai 2010 Noen som liker å se ting slik som de vil - veldig sort-hvitt det der 11:21. Når jeg tenkte på sommeren tenkte jeg på singleter, bikini på stranda (åja), shorts, skjørt... Vet ikke om du har fått med deg at hvis du går i f.eks singlet og shorts vil både skogen du har under armene og skogen du har på beina vise SYKT GODT. Når du viser deg i bikini på stranda så viser du enda mer, f.eks urskogen på bikinilinja! Nei, ikke alle går i burka som deg 11:21. Når en aldri barberer seg så vil det bli såkalt skog ja. Regner med at du lar deg vokse vilt siden du ikke har hørt om dette før. Litt hår har vi alle, jeg er ikke glattbarbert selv. Men liker ikke å være hårete som 11:21 heller.
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2010 #25 Skrevet 6. mai 2010 Kler meg ikke så horete som deg, så det har aldri vært noe problem.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå