Gå til innhold

Må bare dele litt om min fantastiske sønn!

Anbefalte innlegg

Gjest amandine
Skrevet

I går forsvant de to eldste rett ut etter middag, og jeg ble igjen med deppa minstebror og bihulebetennelsen min, så gikk rett fra bordet uten å dekke av og ut på tur.

Hadde ikke låst døra, og var bak huset en stund før vi gikk inn. Snublet i Broremann sine joggesko i gangen og tenkte at han sikkert gikk med støvler før jeg hørte lyder fra kjøkkenet.

Der sto hen, perle-6-åringen min og sier "jeg ville bare hjelpe deg, mamma!" og har ryddet alt inn i oppvaskmaskinen (feil vei riktignok), tørket av bordet og satt grytene i oppvaskkummen. Min fantastiske sønn, jeg får hjertesvulm!

Videoannonse
Annonse
Gjest Toxic
Skrevet

Så flink og omtenksom gutten din er :)

Mandag satt jeg på sofaen med en helvetes forkjølelse, da 3-åringen kom hjem fra barnehagen. Han kikket bekymret på meg og sa "mamma, jeg tror du er syk. Du må legge deg ned på sofaen, jeg skal hente appelsinjuice til deg, og den må du drikke helt opp". Guttungen satte kursen mot kjøkkenet, og jeg ropte om jeg skulle hjelpe ham, vel vitende om at han verken ville nå opp til glassene eller juicen øverst i kjøleskapet. "Nei, ligg i ro, du må bli frisk", ropte han fra kjøkkenet. Etter et halvt minutts spekulering på kjøkkenet ba han om hjelp. Jeg sjenket juice i et glass, skyndte meg inn i stua igjen og la meg under pleddet, slik at han fikk bære glasset inn og servere det til sin syke mor. Jeg spilte overrasket, og guttungen lyste av stolthet og fryd. Slike stunder er ubetalelige :)

Skrevet

Så god gutt. Er velsignet med en 4 åring som bare elsker meg om dagen. I klare ord.

Skrevet

Åh, jeg blir helt rørt jeg. :-)

Her er min skjønne gutt:

Jeg våknet en tidlig morgen av at Storebråk kom listende inn til meg og hvisket; "Mamma, jeg står bare opp nå og ser på BarneTV. Du kan bare sove videre"

Etter en liten stund våknet Lillebråk og jeg sto opp med henne. Da jeg kom inn i stuen sier Storebråk overrasket; "Mamma, jeg vekte deg vel ikke?"

Hehe. :-) Søte små.

Gjest Siklerotte
Skrevet

Så herlig, skal i hvert fall ikke stå på omsorgen og viljen til å hjelpe mor ;)

Skrevet

Herlige sønnen! :-)

Jeg ble var nesten fristet til å foreslå et bytte da jeg var en snartur innom her i lunsjen. Morraskvisten ble nemlig egnet til litt for mye krangling med mine to avleggere.... Men så kom jeg hjem til blide unger og brev til mor. Eldste hadde skrevet et jeg-er-glad-i-deg-mamma-brev på røverspråk og mammahjertet ble mykt og varmt igjen og jeg vil ikke bytte for alt i verden.

Jammen er vi heldige!

Gjest sug lut
Skrevet

Så koselig, amandine!

Er bihulene bedre?

Gjest amandine
Skrevet

Jepp! Har vært hos legen og fått med litt av hvert.. Pluss tatt usannsynlige mengder blodprøver siden alle er redde for at driten som holdt på å grave meg ned i fjor skal komme tilbake.. So far so good;)

Rinexin slimløsende tabletter i kombinasjon med paracet er greia!

Gjest sug lut
Skrevet

Ja, rinexin er genialt. Jeg hadde "bortimot kronisk" bihulebetennelse hver eneste vår da ungene var mindre og stressnivået høyere (det er min teori, da), sånn at jeg ikke kunne røre ved panna for den var så øm, og da fikk jeg beskjed om allergitabletter fra tidlig, samt rinexin.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...