Lea Laus Skrevet 6. mai 2010 #1 Skrevet 6. mai 2010 Har vært syk i en uke og er helt knekjørt. Orker ingen ting! Hva kan jeg spise for å få raskt egergi? Har spist brød med banan, en stor kopp te med masse sukker (rask energi er bedre enn ingen energi når en er desperat...) Har en svært aktiv unge jeg skal ta meg av, men sliter bare med å løfte henne opp på stellebordet... *sukk*.... I går sovnet jeg sammen med henne kl. 8 og sov til kl. 6 i dag. Det ser ikke ut her, jeg må i butikken å handle, vi har ikke mat osv osv. Dere kjenner regla. Jenta mi er ett år. Hjelp?
Mamma+2 Skrevet 6. mai 2010 #2 Skrevet 6. mai 2010 Slitsomt det der...jeg har selv en sykdom som gjør at å ha det slik er hverdagen min.....men nok om det.... Smoothie med mye næringsrikt i kan være oppfriskende og enkelt få i seg....evt kjøp deg noen energibarer , så slipper du styr med å lage til noe særlig... men smoothie med bær, frukt som eple, kiwi, druer, banan og juice gir en bra kickstart God bedring
Lea Laus Skrevet 6. mai 2010 Forfatter #3 Skrevet 6. mai 2010 Takk! At noen kan ha det sånn som dette hver eneste dag er for meg helt ubegripelig. All ære til deg for at du greier det, for jeg sliter maks! Jeg har lyst, og jeg prøver, men det ender opp med at jeg setter meg ned igjen, fordi jeg blir svimmel og uvel, jeg føler at kroppen min mangler alt. Håper du har noen gode dager innimellom hvor du kan kose deg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå