min2.spire Skrevet 6. mai 2010 #1 Skrevet 6. mai 2010 venter i spenning - på mai mensen, time for ultralyd, om de overlever opptiningen og om det fester seg siden jeg ikke skal bruke noen form for medisiner...åhh, jeg er så spent og får flere og flere sommerfugler i magen. Gulp.
titinn Skrevet 6. mai 2010 #2 Skrevet 6. mai 2010 Hei:) I samme situasjon som deg. Venter på mens og videre plan fram til fryseforsøk. Er ekstra nervøs for den opptiningen og telefonen deretter.....
min2.spire Skrevet 6. mai 2010 Forfatter #3 Skrevet 6. mai 2010 Hei Titinn Jo takk, jeg må si det samme...nervøs for opptiningen og telefonen...og ikke minst om det fester seg. Har du barn fra før av?Hvilket sykehus tilhører du?
titinn Skrevet 6. mai 2010 #4 Skrevet 6. mai 2010 Hører til på Ullevål. Har ingen barn. Prøvd i bortimot 2 år uten tegn til spire. Skal begynne med progynova når mensen kommer. Er så klar for å fortsette nå, og var kommet helt til innsett da vi måtte avbryte sist. Snufs.......men de frøs ned de to egga våre ,og håper de har det bra:) Har du vært gjennom mye eller?
*Ønskerossbaby *Gravid* Skrevet 6. mai 2010 #5 Skrevet 6. mai 2010 Holder til i Porsgrunn. Vi skal også igang med vårt første fryseforsøk. Det blir spennende. Jeg fikk mensen idag,så i morgen tidlig begynner jeg på progynova Har hatt 1 fersk forsøk fra før av. Men det ble negativt. Har 8 egg på frys. Håper at noen overlever tiningen. Lykke til alle sammen :)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå