Gjest Morn du Skrevet 6. mai 2010 #26 Skrevet 6. mai 2010 Barnbert= ? Barbent, barbert? Er uansett glad jeg ikke skal ha flere barn, så slipper jeg å tenke på å være NYfrisert ved fødsel!
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2010 #27 Skrevet 6. mai 2010 Det var et forsøk på en liten spøk det der da jeg regner med du er 10.48... Er jo enig med deg, om disse som snakker om revning som en grunn til å barbere vekk håret - man har jo ikke hår innenfor de ytre kjønnsleppene. Sånn, da har jeg uttrykt meg klart og konsist håper jeg 10.50
Bolle i ovnen [HØYGRAVID] Skrevet 6. mai 2010 #28 Skrevet 6. mai 2010 Hvordan kan du vite om fødselen setter igang rett etter at du har barbert deg nedentil da? Hvis man barberer seg litt hver dag/annenhver dag for å holde det ved like så kan man jo fort "se nybarbert ut", skjønner ikke at det skal være så negativt. Tror de aller færreste hopper i dusjen med barberhøvel for å barbere seg når vannet har gått/riene er i gang!
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2010 #29 Skrevet 6. mai 2010 Jordmora der jeg bor, spurte om jeg hadde barbert meg til 'anledningen', eller om jeg var det hele tiden.. Så de fleste fødene barberer seg vel mest sannsynlig vis ikke. Selv kunne jeg aldri ligget og skrevet til noen, med ubarbert fitte.. Hehe. Men selv skjønner jeg ikke problemene til mange her, om at det ikke går an å barbere seg under svangerskapet. Jeg hadde aldri noe problem med det iallefall!
Gjøkeredet③ Skrevet 6. mai 2010 #31 Skrevet 6. mai 2010 Jeg fatter ikke at dere orker å barbere i det hele tatt.. Jeg vokser, eller bruker epilator.. Liker ikke å barbere der i det hele tatt, du er jo helt pinnsvin etter 24 timer. Da vokser jeg heller hver 4-5 uker. Da rekker det ikke å vokse veldig mye men nok til å få tak. Hårene blir jo mykere og mykere og færre og færre for hver gang. Anbefales.. Virker veldig slitsomt å måtte barbere seg mellom beina hver eneste dag. Holder med under armene og leggene for min del, men det er jo gjort på 1 minutt, går sikkert like fort å ta det intime også for dere som er vant til å gjøre det ofte..)
LillaGorilla♥♥ Skrevet 6. mai 2010 #32 Skrevet 6. mai 2010 Et hett tema ja, *ler meg ihjel*.! De må ha usedvanlig lite å gjøre, de jordmødrene du går til. Jeg fødte i uke 35 jeg da, hadde vel ikke akkurat timet barbering/ikke barbering rundt det. Forøvrig betyr det null og niks hva jordmødre synes om musa mi- med eller uten hår.
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2010 #33 Skrevet 6. mai 2010 Det må da være nok å klippe av det verste med en saks.
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2010 #34 Skrevet 6. mai 2010 jordmødre er vel som folk flest... de har vel forskjellige meninger di også..ikke alle er vel for hår eller alle for nybarberte?? hvis det er det di er mest opptatt av uansett,så har di vel valgt feil yrke???? tror det er vi fødende som er mest opptatt av dette...jeg for min del hadde barbert meg samme dag som jeg fødte,men jeg holdt det vedlike under hele sv.skapet,så hadde vert frisert om fødselen hadde begynt dagen før også... men under fødselen tror jeg hår/ikke hår var det siste jeg tenkte på!!! men når vi diskuterer hår,så må jeg innrømme at langt hår under armene og på bena hadde vert mye mer ukonfertabelt å stillt opp med,synes jeg!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå