Gjest Skrevet 6. mai 2010 #1 Skrevet 6. mai 2010 Vil ha enebolig nå!!! Begynner å tenke ut kreative(??) ideer siden det ikke er annonsert noen tilsalgs de siste månedene. Min siste gode ide var å gå fra dør til dør på hus som jeg kunne tenke meg, og der jeg vet det bor bare voksne folk uten barn, og spørre dem om de kunne tenkte seg å bytte hus med oss (nytt flott rekkehus i sentrum, men litt for lite for oss). Hva tror dere? Evnt. litt mindre pågående; sette inn annonse i avisen om det e rnoen som vil vurdere boligbytte. Sikker på at det sitter noen et sted her i byen og gjerne ville byttet hus med oss, må bare finne dem.. Og ja, jeg er gal! Gal av å ikke få det som jeg vil. Trenger umiddelbar behovtilfredstillelse!
Libido- Skrevet 6. mai 2010 #2 Skrevet 6. mai 2010 Kjenner følelsen! Vi har tegnet drømmeboligen (og selvfølgelig innredet den) ordnet med lån i banken.. men! Tror du vi finner tomt? NEI! Tror vi har ringt hver en grunneier og bonde i nærheten. De på kommunen er så lei av oss at de ga oss tilgang på et program som viser alle tomtene i hele distriktet. hihi =) Men var jeg deg ville jeg satt inn en annonse i avisa. Og/eller satt opp lapp på butikken =) Lykke til!
Gjest Skrevet 6. mai 2010 #3 Skrevet 6. mai 2010 Ikke dumt! Det er de galneste og mest kreative ideene som fører frem! =p Får jeg anbefale å kjøpe nye joggesko i en relativt høy prisklasse for å bevare beina best mulig under jakten ? ;-)
Gjest Skrevet 6. mai 2010 #4 Skrevet 6. mai 2010 Finner dere noen aktuelle tomter på det programmet da? Her i byen er det kun tomter som ligger ca 7 km utenfor sentrum, og det gidder jeg ikke. Skulle gjerne ha bygget selv, men innser at det neppe skjer. Så det nest beste er et ferdig hus som ser noenlunde ut, men problemet er at om det først komemr et hus på markedet er det z-antall budgivere med i kampen. DRIT.
Gjest Skrevet 6. mai 2010 #5 Skrevet 6. mai 2010 Har nye pene nike-shox, de får duge. Ellers så kan jeg jo bruke stasjonsvogna vår med det heller trasige utseende.
Gjest Skrevet 6. mai 2010 #6 Skrevet 6. mai 2010 Tell me about it! For noen år siden skulle jeg prøve å kjøpe en liten leilighet, og var og kikka på blokkleiligheter til salgs. Dum ide i utgangspunktet, og enda dummere ble det når de måtte totalrenoveres. Takst: 900.000 pluss fellesutgifter på 2.600 i mnd. Dumskapen i prisen toppet seg dagen etter når jeg går selvsikker inn til megleren og skal legge inn bud på 400.000 siden de så så inni hampen jævlige ut for å si det mildt, men der var det flere som kjempet om rønnene og hadde bydd dem opp i 1,2 million allerede. YAIKS! Så hold deg til den nye planen din, hvis ikke blir det altfor dyrt i forhold til hva du får.
Gjest Skrevet 6. mai 2010 #8 Skrevet 6. mai 2010 Ha ha, terroriser nabolaget nok så skal du se det blir bolig på deg ...
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2010 #9 Skrevet 6. mai 2010 Her i nabolaget ble et hus solgt på denne måten. I huset bodde et eldre ektepar. En dag ringte det noen fremmede på døren og spurte om de ville selge og la inn et bud. Ekteparte hadde en stund tenkt på å selge så de takket ja og kjøpte seg en mindre leilighet. Så alt er mulig
Gjest Skrevet 7. mai 2010 #10 Skrevet 7. mai 2010 Da har jeg allerede et par på gli! Vi skal se på hverandres hus og vurdere om vi er interessert begge parter! Spennenede!
Gjest Skrevet 7. mai 2010 #12 Skrevet 7. mai 2010 Takk for det! Om dette går veien er jeg et levende bevis på at den som skriker høyest oppnår mest:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå