Gå til innhold

Jeg synes det er femi med ring på en mannefinger så om vi gifter oss, skal ikke mannen ha ring.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal så klart ha en kjempeflott ring:) Men grøss, menn med ring ser ikke bra ut.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Teiteste jeg har hørt!!

Skrevet

Jeg er faktisk helt enig med deg HI, men tror nok at vi er ganske så ensomme. Kjenner ikke mange med samme mening. LItt sært, he he;)

Skrevet

At dere gidder å svare på innlegg som bare oser forumtroll som kjeder seg! :P

Skrevet

Det er litt femi å gifte seg også, synes du ikke. Hvis dere skal ha barn så bør han vel ikke være med på fødselen, eller stille opp så mye hjemme. Vitner også om en femidott, og det er han jo ikke.

Noe veldig maskulint er å mangle en finger. Skikkelig arbeidskar. Kanskje det er noe å tenke på?

Skrevet

Vi gifter oss egentlig kun pga praktiske grunner. Har vært samboere lenge og har tr barn sammen så dette er ikke noe romantisk tull, kun på papiret egentlig, men jeg benytter gjerne anledningen til å få en flott ring da;)

Skrevet

En praktisk ring kan du få hos tannlegen neste gang du er der, hvis du er flink da vel og merke!

Skrevet

å, så morsom du er anonym 10:37

Skrevet

Ringer er stygt, både på menn og kvinner. Og i allfall sånne grusomme gullgifteringer. Vi bruker heller ikke ringer selv om vi er gift.

Skrevet

En jeg kjenner har giftet seg med en invandrer, og han påstår at i sitt land bruker ikke menn ring, men kvinner skal det. Så hun må gå med ring, men han gjør ikke det. Problemet er bare at det han sa ikke stammer da han kommer fra et land der menn både går med giftering, og elsker gullringer og smykker generelt... Litt kjipt å vite det når hun svelger det han sier rått...

Skrevet

Så kan han gå for å være ugift stadig vekk. Sånn vil jeg også ha det, tok av meg ringen i denne stund.

Skrevet

At mannfolk med ring ser fælt ut er jeg ikke helt enig i, men jeg tenker at det ikke er absolutt nødvendig for mannen å ha ring.

Mannen min bruker ikke ring både fordi han prøvde og syntes det var utrolig ubehagelig, og fordi det kan være farlig i jobbsammenheng. Når han jobber 12 timers skift så er jo ringen av nesten hele døgnet likevel da.

Men til gjengjeld har jeg e fæbjuløss diamant på finger'n ;-)

Og det har ingenting å si for trofasthet, forpliktelse, eller noe sånn. Så en ringløs mann er likevel en _mann_ :-)

Skrevet

Hvis mannen ikke vil ha ring fordi han vil gå for å være ugift, så er nok ikke ringen største problemet vel? For en idiotisk kommentar!

Og jeg er helt enig med Dunder, de svære gullringene er utrolig stygge! Har hatt en sånn i et tidligere forhold (forlovelsesring da), og aldri mer. Nå har jeg en fiiiiin ring i hvitt gull som vi kjøpte på bryllupsreisen, og mannen har ingenting. Skal ikke ha noe av at han henger seg fast og river fingeren av når han er på jobb!

Skrevet

Mannen miner enig med deg, så han bruker ringen sin kun til anledninger som bryllup, dåp og begravelser. Da har han virkelig pyntet seg. Ikke en sak jeg gidder å kjempe for, selv om jeg hadde syns det var hyggelig om han ville brukt den.

Skrevet

Men selv om mannen ikke bruker ringen til vanlig så er han nok likevel en skikkelig mann uten tendenser til å fly rundt og finne ukas nye fangst :-) DIB-verdenen er ikke som virkelighetens verden, heldigvis :-) Det finnes faktisk ordentlige mannfolk rundt også, selv om de ikke har ringen på

Skrevet

Er litt enig jeg altså. Men han skal nok ha ring her, en helt enkel glatt liten en.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...