Anonym bruker Skrevet 6. mai 2010 #2 Skrevet 6. mai 2010 Jeg har, men får det ikke til. Jeg har takt og rytme som en nedblåst trestamme i skogen. Overvintret i 50 år, sådann. Du skal få kjøpe min billig. Har hele pakken.
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2010 #3 Skrevet 6. mai 2010 Men er ikke det et av salgsargumentene dere da? At man ikke trenger takt og rytme,det er "såååååå gøy" liksom? Hva er inni pakken? HI
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2010 #5 Skrevet 6. mai 2010 Forklaringene var gode, de viser alt trinn for trinn, men likevel følte jeg meg som en trestokk når jeg holdt på. Tror nok det er bra om man liker å danse, men jeg har egentlig aldri vært noen stor danser. Kanskje når jeg har vært full nok en og annen gangen i min ungdoms tid, hehe Det er med disse "stickene" eller hva det heter, en guide, en dvd-pakke med 4 dvd`er, kun 1 er spilt av, den heter complete total-body trasnformation system og en dvd, uåpnet, den heter zumba fitness live & flat abs.
Gjest Skrevet 6. mai 2010 #6 Skrevet 6. mai 2010 Skal se om jeg har sånn greie så kan du sende meg pm om du er intressert. Var ikke helt meninga å være anonym, men den kommer på automatis ser jeg, så da..
Gjest Skrevet 6. mai 2010 #7 Skrevet 6. mai 2010 Send meg pm om du er intressert, skal bort en tur nå, så kommer ikke til å se innom før til kvelden regner jeg med...
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2010 #8 Skrevet 6. mai 2010 har akkorat bestilt. gleeeder meg til å prøve har heller ikke takt i heletatt, så blir jo spennende...
ღღTrininho _gravid nr 3 ღღ Skrevet 6. mai 2010 #9 Skrevet 6. mai 2010 Skal prøve å sende deg PM. Er interessert i å prøve, og elsker å danse HI
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2010 #10 Skrevet 6. mai 2010 Lykke til:) noen andre som er intressert, garantert at alt virker, altså, at alt går rundt i dvd-spilleren:) kan ikke love for ditt resultat;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå