Anonym bruker Skrevet 6. mai 2010 #1 Skrevet 6. mai 2010 Her skjedde det første kvelden vi møttes. (Kjente hverandre fra før.Hadde en ungdomsforelskelse da vi var 15, og møttes igjen 7 år etter). Har nå vært sammen i 5 år,gift og snart 3 barn
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2010 #2 Skrevet 6. mai 2010 Skjedde første kvelden vi møttes.. Hadde chatta og sendt sms (FLAUT!!!) i mnd før vi møttes...
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2010 #3 Skrevet 6. mai 2010 Første date, da hadde vi truffet hverandre en gang 2 mnd tidligere og txt hele den perioden.
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2010 #4 Skrevet 6. mai 2010 hehe, første kvelden vi møttes -her også. Vi hadde snakket mye på msn og tlf før vi endelig møttes. Nå har vi vært sammen i 2 år, bodd sammen i 1,5 år, og har ei tulle på 4mnd.
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2010 #5 Skrevet 6. mai 2010 Først etter ett år og to måneder. Før den tid hadde vi "bare" kost med hverandre nakne, uten samleie.
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2010 #7 Skrevet 6. mai 2010 Hvor lang tid etter hva da? Ca 10 år etter vi møttes første gang Ca 6 år etter at vi ble kjent med hverandre Ca 1/2 år (!!!) etter at vi begynte å date
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2010 #9 Skrevet 6. mai 2010 Et par timer etter vi møtte hverandre første gang. Hadde da snakket i tlf og på nettet i flere måneder og visste vi var riktige for hverandre.
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2010 #11 Skrevet 6. mai 2010 ca 2 uker etter vi ble sammen... Hadde litt forsiktig "dating" i noen mnd før... Hadde da pratet sammen i ny og ne i ca 9 mnd.. (bodde nærmt hverandre)
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2010 #12 Skrevet 6. mai 2010 Første kvelden vi traff hverandre. Dvs traff hverandre på et utested, han ble med meg hjem, og vi hadde sex på morgenkvisten... hehehe.. Vi er fortsatt lykkelige (faktisk lykkeligere!!) nå, 18 år og 3,5 barn senere ) (er gravid ja)
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2010 #13 Skrevet 6. mai 2010 tja, 4-5 uker etter vi møttes første gangen på fest. Møtte på hverandre et par ganger til sammen med venner. Hadde sex 4-5 timer etter første gangen bare vi to møttes:)
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2010 #14 Skrevet 6. mai 2010 Hadde sex samme kveld vi møttes. På en låvedans faktisk! Men nygerrigheten ble ikke stilnet, så det ble noen laaange telefonsamtaler de neste 3 dagene. På den 4. dagen møttes vi. Og da ble det skikkelig samleie. Det er nå 9 år siden! Sexen har heldigvis bedret seg siden den gang
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2010 #15 Skrevet 6. mai 2010 Kommer an på hva du mener med sex. Må det innebære samleie?
Gjest Persille☠Kadalma Skrevet 6. mai 2010 #16 Skrevet 6. mai 2010 Da skal jeg være den eneste som signerer med nick, haha:-) Ca 2 timer etter vi traff hverandre på byen, var eeegentlig ment som en One night, men så ble jeg der. Flyttet inn et par dager senere. 6 år og 2 barn siden:)
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2010 #17 Skrevet 6. mai 2010 1 år etter at vi begynte i samme klasse på vgs. Ca to uker etter at vi klinte for første gang.
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2010 #18 Skrevet 6. mai 2010 Etter at vi hadde vært kjærester i 9 mnd! Da var vi begge 16år. Nå - 7 år senere er vi fortsatt sammen og har hus bil og barn sammen
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2010 #19 Skrevet 6. mai 2010 Er litt usikker akkurat der, for første gang vi møttes var på nashpiel å da klinte vi bare i bilen på tur hjem(de kjørte meg hjem), han spurte om han fikk bli med meg men det var ikke akktuelt den gangen;)) men vi sendte mld noen uker før vi møttes igjen på en fest å da var det heller ingen sex siden vi la på sofan til en kompis:) så ca 2 mnd etter at vi møttes hadde vi sex, ble sammen 6 dager senere:) Nå har vi vært sammen i over 4 år, å har et barn:))
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2010 #20 Skrevet 6. mai 2010 2 uker etter at vi ble sammen :-) Har vært sammen i 9 år nå og har 2 barn :-)
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2010 #21 Skrevet 6. mai 2010 Vi møttes på nett, og pratet mye der før han fikk overtalt meg til en middag. Vi møttes i byen, spiste middag og gikk ut en tur sammen - ingen sex på første date. Andre date kom han hjem til meg med film og smågodt, ble litt kos og kyss i sofaen, men vi klarte å beholde klærne på selv om begge var veldig klare. Tredje date var ingen interesserte i å beholde klærne på lengre, da hadde vi sex:)
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2010 #22 Skrevet 6. mai 2010 Etter vi hadde chatta mye på match.com, msn, og gjennom mld en mnd, og ca halvannen uke etter første date. På den halvannen uka hadde vi hele 3 dater. KJærlighet ved første blikk (L)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå