Anonym bruker Skrevet 6. mai 2010 #1 Skrevet 6. mai 2010 De fleste forhold har, såvidt meg erfart og blitt fortalt, en tendens til å starte noe "hetere" enn de etterhvert ender opp. I starten får man aldri nok av hverandre, og har maaaasse sex. Men sakte men sikkert dabber sexlivet av, og man ender opp med en gang iblant, kanskje noen ganger pr uke.. Slik er, tydeligvis, "normalen"... Slik er det ikke her. Vi har fremdeles utrolig lyst på hverandre, - også sexuellt. Vi har fremdeles sex hver eneste dag, og det sitrer i kroppen av å se på hverandre, ta på hverandre. Lysten har ikke forsvunnet det minste, tvert imot har den blitt ganske forsterket av at vi har blitt mer og mer glad i hverandre etterhvert som tiden har gått. Hvorfor blir det iblant slik? Hva er det som gjør at man tenner på noen? En reaksjon i kroppen? Og hvorfor forsvinner den som oftest etterhvert som tiden går og kroppen "får nok"? Men ikke alltid?
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2010 #2 Skrevet 6. mai 2010 Jeg tror det heter ekte kjærlighet. Pluss at man rett og slett er som skapt for hverandre. Jeg har to lange forhold bak meg hvor begge var så som så i sengen. Med han jeg er sammen med nå føles bare alt rett. Det kan ikke forklares. Det er magisk. Når vi ligger site om side i senga så sitrer det i kroppen og vi klarer ikke holde oss unna hverandre. Når vi møtes på badet for å pusse tenner til en av de små. bare et blikk er nok. Jeg vet han tenker på meg akkurat slik jeg tenker på han. Når vi går turer møtes våre hender akkurat samtidig og på rett tidspunkt. Alt stemmer og ingenting føles feil. Det er når man har det slik at man bare vet. Hadde jeg visst at det fantes en kjærlighet som er slik så hadde jeg aldri tatt til takke med mine andre forhold. Men det vet man ikke før man har opplevd det selv. Man trekkes mot den andre med en ubeskrivelig kraft og lysten er til stede hele tiden. Jeg vet ikke hvorfor men vet at det er en ubeskrivelig ro og en herlig følelse og kunne ha det slik. Bare tanken på å få leve slik resten av livet gjør at jeg ikke trenger noe mer for å være lykkelig!
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2010 #3 Skrevet 6. mai 2010 Seksualdriften er vel den viktigste grunnen. Lysten til å pule en av det motsatte kjønn. Av rent praktiske årsaker inngår man ekteskap og samboerskap for å slippe strevet med å finne en ny partner hele tiden.
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2010 #5 Skrevet 6. mai 2010 Vi har bare vært sammen i 3 år. Men det er overhodet ingenting som indikerer at disse tingene er i ferd med å forandre seg... HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå