Anonym bruker Skrevet 6. mai 2010 #1 Skrevet 6. mai 2010 Og hva kan jeg evnt ha på meg? Skal jo ikke være vakkrere enn bruden, men det blir vanskelig.. Kanskje jeg bare må melde avbud:-(
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2010 #2 Skrevet 6. mai 2010 Hva er det for slags påstand å komme med? Fint at du har god selvtillit, men det får nå være måte på... Du skal selvfølgelig pynte deg for bryllup, og jeg garanterer, du blir ikke penere enn bruden uansett, med mindre bruden har en utrolig lite delikat antrekk og sminke
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2010 #3 Skrevet 6. mai 2010 Kle seg i noe gammel 80-talls-stæsj, kjør på med masse sminke og anlegg en Grorud-palme på toppen. Sånn, da er du klar. Lykke til og god fest!
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2010 #5 Skrevet 6. mai 2010 Noen folk her inne har skremmende lite å ta seg til......................
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2010 #6 Skrevet 6. mai 2010 Nei, du bør ikke gå da. Du er et ufyselig menneske om du går. Ingen skal være penere en bruden, så er du det får du holde deg hjemme. Fatter ikke at du i det hele tatt spør om det!!!!
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2010 #7 Skrevet 6. mai 2010 Du hadde ikke blitt invitert om påstanden din er riktig, så du kan trygt gå!
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2010 #8 Skrevet 6. mai 2010 Ikke vask håret i et par uker før bryllupet, og tre på deg en striesekk. Er du helt overjordisk deilig bør du også sverte begge fortennene.
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2010 #9 Skrevet 6. mai 2010 Hahaha, dropp sminke og la håret være bustete Det må jeg gjøre når jeg skal i bryllup!
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2010 #10 Skrevet 6. mai 2010 jeg valgte å ikke gå. Dere kan si hva dere vil, men jo, noen er da vakrere en bruden, sminke, hår og kjøle gjør ikke alt, men kan ikke gjøre noe med ansiktstrekk og kroppsfasong. Jeg holdt meg hjemme for hadde jeg gått hadde alles øyne vært på meg, i hvertfall mennene sine og desverre brudgommen og. vet han synes jeg er flott.
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2010 #11 Skrevet 6. mai 2010 hehe.. Må faktisk le litt her altså.. Var forlover til ei venninne av meg, som etter 2 tette fødsler var ganske stor.. og jeg med min alt for lave vekt (vi var nesten som helan og halvan). Jeg fikk beskjed at jeg måtte ha en stor kjole (ball) så jeg ikke så så tynn ut ved siden av henne ved bilder...
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2010 #12 Skrevet 6. mai 2010 Jeg synes du skal ha på deg brudekjole. Sannsynligheten er jo stor for at brudgommen, straks han oppdager deg, vil bytte ut bruden.
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2010 #13 Skrevet 6. mai 2010 Nei, da kan du ikke komme i bryllupet. Meld avbud og føl deg som et vakkert menneske på innsiden også, som tenker på at bruden sikkert ikke er komfortabel med at noen som er penere enn henne er i bryllupet.
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2010 #14 Skrevet 6. mai 2010 ingen fare for at du kommer deg ned fra din høye hest i tide til bryllupet allikevel... ha ha troll!
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2010 #16 Skrevet 6. mai 2010 Hehe, jeg har vært penere enn bruden en gang. Men tror nesten de fleste på den bryllupsfesten var det, dessverre. For kjolen var slett ikke tilpasset bruden, og hun hadde ikke underskjørt til kjolen heller. Og det var en type kjole hvor underskjørt var påkrevet. Det var synd:( men de er nå gift den dag i dag:)
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2010 #17 Skrevet 6. mai 2010 Da tror jeg nesten jeg holder meg hjemme,da.. Hi
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå