Anonym bruker Skrevet 6. mai 2010 #1 Skrevet 6. mai 2010 Jeg melder meg herved ut før jeg blir smitta!
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2010 #3 Skrevet 6. mai 2010 Virker som det er mye gærninger her ja, som ikke er i stand til å ta seg av barna sine. Jeg har aldri vært i kontakt med BV, og kjenner heller ingen som har vært d. Her virker det som VELDIG mange er involvert på noe vis. SKREMMENDE!!!!!
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2010 #4 Skrevet 6. mai 2010 Tenk på at det er mange tusen brukere her inne, det er nok langt i fra alle som har vært i kontakt med barnevernet.
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2010 #5 Skrevet 6. mai 2010 Enig med deg jeg.. litt sjokkerende egentlig. Vi har ingen sak på oss i barnevernet,og her finner de ikke noe heller. Vi er en vanelig familie som tar vare på barnet vårt, gir mat, stødig sosialt og økonomisk. Så alle er ikke innenfor bv. Vi har så masse kjærlighet og gi til barna våre at. ) Mangler ingen ting. Sjokkerende er det i allefall. Må jo være mange som sliter i hverdagen og da håper jeg virkelig de tar i mot hjelpen for barnas skyld. Kjenner ingen heller som har fått barneværnet på besøk. (utdanner meg til barnevernspedagog da jeg syntes de gjør en flott jobb. (stortsett finnes untak det er jeg klar over) så her er det bare respekt og få for at noen kjemper for barna)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå