Gå til innhold

tror jeg tjener for lite...

lillesøster skal bli storesøster

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har sett på innlegget på anonym forumet om lønn, og ser at jeg tjener utrolig mye mindre enn andre med samme eller mindre utdannelse.

Jeg er barne- og ungdomsarbeider, tror jeg har 10 års annsiennitet. Får man ikke ansiennitet fra man får barn om man ikke har jobbet før det?

Om det er noe feil, og har vært det i flere år, har jeg da mulighet å få etterbetalt noe?

Jeg har da 279 000,- i årslønn. (pluss tillegg, men det har vel ingenting å si)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du bør ta en prat med kommunen din og gå rett til lønningskontoret. Det gjorde jeg i min kommune, og fikk etterbetalt for 13000 for to år med for lite lønn. Hvor langt tilbake de betaler ut slik etterpå vet jeg ikke, men her var det kommunens feil, ikke min. I min cv til kommunen hadde jeg skrevet jeg hadde barn, med de hadde ikke fått det med seg. Jeg syntes det hørtes litt lite ut i året ja. Tilegg skal ikke regnes med!!

Skrevet

jeg har 9 års annsiennitet, har sjekket det opp. Hun på lønn mente jeg fikk det jeg skulle ha. Får man mer når man har barn?

Må sjekke det opp på en annen måte da. Går kanskje gjennom fagforeningen.

Om det er feil, så har jo jeg fått feil lønn i omtrent 7 år.

Skrevet

Ja det var pga jeg hadde barn at jeg fikk mer. Ja d må du virkelig sjekke opp!! En skal ha riktig lønn, en går ikke på veldedighet heller..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...