Villa Perlesukker Skrevet 6. mai 2010 #1 Skrevet 6. mai 2010 Hehe mye man skal lure på. Jeg synes den gjennomsiktige neglakken blir så fjern på tær men kanskje jeg er litt rar. Har brukt lys rosa til nå men vil prøve noe nytt. Hvilken farge bruker du?
Dotten Skrevet 6. mai 2010 #3 Skrevet 6. mai 2010 Ingenting jeg heller, men om jeg faktisk lakker dem en sjelden gang så er den en lys farge. Er naturlig likblek, så å velge mørke farger for min del tror jeg blir lite lekkert
Mammapudding Skrevet 6. mai 2010 #4 Skrevet 6. mai 2010 Om sommeren er det nydelig med røde negler på tærne syns jeg, det pleier mamma å ha:) Jeg lakker sjelden mine negler, men nå har jeg faktisk rosa, litt mørk rosa:)
Gemini77 Skrevet 6. mai 2010 #6 Skrevet 6. mai 2010 På tærne pleier jeg faktisk å lakkere de svart hvis jeg først har på farge (som kun er på sommeren hvor man går med åpne sko). Syns tåneglene må ha skikkelig farge.
De to sjarmtrolla og guttspira Skrevet 6. mai 2010 #7 Skrevet 6. mai 2010 Jeg har lys rosa. Er enten det eller helt blank
Mammaen til Isak Skrevet 6. mai 2010 #8 Skrevet 6. mai 2010 Råååsa! ) Nå er de uten neglelakk men forrige uke var de lys rosa. I dag blir det mer gammelrosa
MammanTilEmma❤ Skrevet 6. mai 2010 #9 Skrevet 6. mai 2010 Akkurat nå bruker jeg lys rosa:-) men hender jeg bruker blank også...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå