Anonym bruker Skrevet 6. mai 2010 #1 Skrevet 6. mai 2010 når vi har sex, og jeg rir mannen, så sier han alltid "fortere fortere, hardere!" Er veldig tungt å ri fort lenge, så jeg klarer ikke det.. Når han ligger oppå meg, så vender og vrir han på meg som han vil, og føler at det er han som kjører hele løpet.. Etter at han er kommet, så kan han si "DET var faen godt! Jeg kom så jævlig!" Mens jeg ligger der, uten å ha fått kjent nærheten av en orgasme engang under samleiet.. Jeg har sgat til ha flere ganger, også når jeg sitter oppå han, at nå er det jeg som styrer showet. Men enten "blander" han seg inn og sier fortere, hardere. Eller så blir han liksom litt passiv mens jeg rir han.. Forresten, mens jeg nå er her...: Før jeg fødte, så fikk jeg alltid orgasme når jeg ridde mannen min, og det var herlig å ri. Nå, etter fødsel, så er det litt vondt å sitte på han, spesielt hvis han kommer helt inn. Og jeg får da ikke til å ri slik jeg vil..Får heller ikke orgasme når jeg rir han lenger. Hvorfor er det slik? andre som har opplevd det? Kan det være noe som er "ødelagt" det inne eller? RÅD?
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2010 #2 Skrevet 6. mai 2010 Hei, uff dette hørtes frytelig KJIPT ut! Glad min kjære ikke er sånn. ) Har aldri hørt han si noe om ting og han er veeldig fornøyd. Men her er det regel i huset. Begge skal dra nytte av sexen. (altså vi kan hamunnsex uten at den andre må gjøre det samme på den andre med en gang men er ikke skjevt fordelt) Så det er like viktig at jeg får orgasme som han. Nå skal det sies at han tener av at jeg har det ekstremt deilig så her får jeg god forpleining. Det er viktig med et godt sex liv i en travel hverdag! Ang smertene dine har jeg det litt sånn men her er det pga arret etter syinga. Vis han kommer litt hardt inn i meg førstegangen under samleie kan jeg tilogmed sprekke og begynne og blø litt. (sydd litt stramt) Jeg er så heldig og være en av de få som får orgasme superlett og mye mer intenst etter fødsel. Så hvorfor kan jeg ikke svare på. Men er jo naturlig at det forandrer seg litt? Jeg ville tatt en prat med mannen min jeg. Sagt at hva om vi hadde stoppet sexen uten at du hadde kommet hadde du syntes det var helt ok? Menn trenger og høre ting rett ut. De skjønner ikke at noe er galt om de ikke får det inn med t-skje. krev og få litt tilbake du og. Sex er med to stk vet du. Lykke til.
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2010 #3 Skrevet 6. mai 2010 Her må du bare ta en seriøs samtale med mannen din. Trodde alle menn tente ekstra på å se sin kjære komme, ha det godt osv... Jeg får alltid flere orgasmer før mannen min kommer til slutt. Trodde det var ganske vanlig rekkefølge jeg. Vi kan jo fortsette etterpå, mens menn er ferdige i det de kommer... Spør ham hvordan han ville følt det hvis han fikk sex, men aldri fikk komme. Fortell ham hva som er godt for deg, la ham utforske kroppen din og "forske på" hva som gir deg nytelse... Hvis du ikke kommer like lett som da du var gravid, så blir utfordringen bare litt større for ham. Han kan f. eks. gi deg orgasmer ved oralsex før dere har samleie, eller som "pause" i samleiet. Han kan stimulere deg med fingrene mens dere har samleie osv. I forhold til smerter, ulik følelse etter graviditet osv så er dette ganske normalt og kan godt bedres etter en stund, tror bare dere må tilpasse sexen etter hva som føles godt i din nåværende kropp:) Snakk med mannen og få ham til å forstå alt dette. Hvis han skjønner poenget, og setter forståelsen ut i praksis så får dere nok et atskillig bedre sexliv begge to:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå