Anonym bruker Skrevet 6. mai 2010 #1 Skrevet 6. mai 2010 Har ikke naboer vi. Da ligger vi vel tynt ann også...?
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2010 #3 Skrevet 6. mai 2010 Hæ? Hva var det du ikke forsto? Er du ikke oppdatert eller?
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2010 #4 Skrevet 6. mai 2010 Oppdatert på hva? Tviler sterkt på at BV har begynt med dør-til-dør-aksjonen for å snuse opp problemer...
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2010 #6 Skrevet 6. mai 2010 Hvis de får en bekymringsmelding - anonym, sjekker de med naboer blant annet... Står det i ett innlegg her. Jeg vet ikke, men kan da ikke betvile det flere her bekrefter heller vel!?!
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2010 #8 Skrevet 6. mai 2010 Hehehe, dere må nettopp ha stått opp! Oppdatert dere på siden, så ser dere at dette er en måte bv visstnok jobber på
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2010 #9 Skrevet 6. mai 2010 Så HI er blitt meldt til BV? Ja, da må hun jo si det da.
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2010 #10 Skrevet 6. mai 2010 Jeg ler og ler og ler... LES PÅ SIDEN HER!!! Vent skal jeg finne tråden
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2010 #11 Skrevet 6. mai 2010 http://www.dinbaby.com/forum/thread/141346872 I denne tråden bekrefter flere at bv sjekker med naboer etter anonyme tips...
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2010 #12 Skrevet 6. mai 2010 En fordel kanskje å forklare hva man snakker om. Ikke alle bor her inne og leser alle tråder. Ikke akkurat lett å forstå ut i fra hovedinnlegget her at HI er blitt meldt til BV og er bekymret fordi hun ikke har naboer som BV kan forhøre, siden dette i følge enkelte er måten BV jobber på.
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2010 #13 Skrevet 6. mai 2010 For det første er ikke dette første gangen det kommer opp på denne siden! Jeg bor heller ikke her, men kikka litt rundt og fant den tråden med en gang. En annen gang skal jeg gi det inn med teskje! Trodde alle visste det forøvrig, for her inne er jo alle eksperter på alt! Jeg er ikke meldt til barnevernet. Bare undrer meg over praksisen og lurer da på hvordan vi uten naboer evt ville ligge ann i en undersøkelsessak. Thats all...
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2010 #14 Skrevet 6. mai 2010 Eksperter? Om folk tror at BV går rundt og spør naboene når de setter i gang en undersøkelse av en familie så ville jeg ikke akkurat satt dem i kategorien eksperter.
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2010 #15 Skrevet 6. mai 2010 Nei vel.... Jeg så dum å tro på det flere her inne bekrefter. Vi får spørre da!
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2010 #16 Skrevet 6. mai 2010 I en undersøkelsessak ville BV rapportere "Mor og far har valgt en bopel uten nære naboer. Dette er selvsagt gjort med overlegg for å overdekke grov omsorgssvikt, og for å hindre barnevernets arbeid i undersøkelsessaken"
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2010 #18 Skrevet 6. mai 2010 Ja, det var det jeg også lurte litt på... Hmmm, det må da være formildende at vi har bodd her i 5 år før vi fikk barn da eller?
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2010 #20 Skrevet 6. mai 2010 Det er jo bare å ta en tlf til BV og spørre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå