Anonym bruker Skrevet 6. mai 2010 #1 Skrevet 6. mai 2010 Jeg og min x, og fare til mine barn er nå invitert i brylluup til en i min familie som min x har et godt forhold til! Jeg har ikke noen problemer med det, men tenker nok at min nye kjæreste( sammen i 8 mnd, men ikke møtt andre enn mine foreldre) ikke synes noe særlig om dette... Min x og jeg har et kjempegodt forhold så for vår del går det bra! Hva synes dere om dette?? Jeg kan jo ikke la vær å gå in bryllupet heller, ikke min x heller synes jeg om han ønsker det.... Trenger noen gode råd her!
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2010 #2 Skrevet 6. mai 2010 Hvis kjæresten har ett problem med det får han bli hjemme da! Seriøst, om en ny kjæreste hadde hatt problemer med mine barns far hadde jeg fått store problemer med han etterhvert!
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2010 #3 Skrevet 6. mai 2010 Den nye kjæresten må bite det i seg, synes jeg. Dette er ikke hans dag eller xens dag eller deres dag, det er noen som skal gifte seg og ønsker dere alle tilstede for å feire. Da legger man sjalusi og smålighet til side. Bare pass på å vise den nye mer oppmerksomhet enn exen så går det nok bra:)
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2010 #4 Skrevet 6. mai 2010 Nye er ikke invitert...stiller det seg noe annerledes da synes dere??
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2010 #6 Skrevet 6. mai 2010 Hvis den nye typen din kun har møtt foreldrene dine så er vel forholdet ganske ferskt enda. Ser at du skriver at dere har vært sammen i 8 mnd, men siden han kun har møtt foreldrene dine så er dere vel ikke etablert om samboere eller noe slikt? Da syns jeg faktisk ikke det er så unaturlig at han ikke er bedt. Om din x har et godt forhold til en av/begge brudefolkene er det jo helt naturlig at han er bedt, selv om dette er din slekt. Hvis nye typen blir sur på grunn av dette så har han et problem. Det er min mening.
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2010 #7 Skrevet 6. mai 2010 Tusen takk for svar:) Er forsåvidt enig, selv om jeg kan forstå min nye kjærestes situasjon også...men har fortalt han det i dag og han tar det med fatning...tyder på at jeg har fått meg en god og snill mann da!!
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2010 #8 Skrevet 6. mai 2010 Det var bra problemet løst, og du har nok fått deg en bra mann!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå