Gjest Detverkeribakhodet Skrevet 6. mai 2010 #1 Skrevet 6. mai 2010 fra tirsdag til onsdag liksom... skal jeg prise meg lykkelig kanskje? merkelig... det er galt når man er kvalm, og så er det jaggu til bekymring når det gir seg... (er i uke 10+5)
Villa Perlesukker Skrevet 6. mai 2010 #2 Skrevet 6. mai 2010 Ja lutselig en dag er det borte. Herlig sant hehe... men så etter en stund kommer det andre ting som minner deg på at du ikke er alene.... hehe
Gjest sug lut Skrevet 6. mai 2010 #3 Skrevet 6. mai 2010 Ja, syng hallelujah og ta en liten dans, det kan godt være at den er vekk for godt. Min forsvant dagen før feriestart den ene gangen, og det var som et under å våkne opp og faktisk ha lyst på ferie, ikke bøtte.
Gjest Detverkeribakhodet Skrevet 6. mai 2010 #4 Skrevet 6. mai 2010 merkelig hva man skal bekymre seg for.... er det eneste symptomet jeg har hatt, så det er litt rart.... men er jo deilig da.........
Aliena Skrevet 6. mai 2010 #6 Skrevet 6. mai 2010 Gud, jeg er misunnelig.... Jeg har vært kvalm hvert våkne minutt i tre uker nå. Er 8 uker på vei, håper det slipper taket snart hos meg også. Bare nyt det!
KineMor ♥C&M&O♥ Skrevet 6. mai 2010 #7 Skrevet 6. mai 2010 Kvalmen min min ble plutselig borte i uke 11:) Deilig! Med første kastet jeg opp til og med uke 20 :s
Gjest Detverkeribakhodet Skrevet 6. mai 2010 #8 Skrevet 6. mai 2010 er bare ikke "vant til " at ting går lett for meg.... så går liksom bare å venter på at noe skal være galt......... slitsomt... rart når jeg har vært kvalm hver morgen i 5 uker og plutselig ikke være det..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå