Villa Perlesukker Skrevet 6. mai 2010 #1 Skrevet 6. mai 2010 Elias på 3 og Anne på 5 krangler så bustene fyker hver eneste dag om hvem det er som skal få åpne døra i barnehagen. Vi har ikke kommet oss til parkeringen før den første hiver av seg bilbeltet og er på vei ut døren. Så er det krangel igjen om at det ikke er lov å ta av seg beltet så fort fordi bilen ikke sto stille. Jeg begynner å bli så lei den evige kampen om: jeg først, han fikk først sist, nå er det min tur, DET ER URETTFERDIIIIG MAMMAAAAAAAAAAA!!!! ja noen ganger er livet urettferdig har jeg lyst til å SKRIKE høyt inn i ørene deres men jeg smiler,ser meg selv i speilet, puster godt inn og tenker på hva i alle dager kan jeg nå si til de små som kan gjøre dem rolige... Så snur Stian på 7 seg i bilen, ser strengt på dem og sier: Altså dette kan vi ikke ha slik mer. Elias du er 3 år og Anne 5 år. Det er Anne som skal få åpne døren! Alle ser ut som spørsmålstegn?? WTF og så ser jeg Anne lyse opp og så sier hun spørrende: Fordi jeg er eldst? Stian svarer: nei fordi DU Elias, du kommer til å få åpne døren i 2 år fremover når Anne begynner på skolen. Og det ville være urettferdig om Anne ikke får mulighet til å åpne døren like mye som deg så frem til Anne begynner på skolen skal hun åpne døren HVER ENESTE DAG!!! Alle nikket og tok ordene til seg. Det ble ro og fred og alle gikk i en pen og pyntlig liten flokk inn på barnehageområdet HERLIG!
Monajenten Skrevet 6. mai 2010 #2 Skrevet 6. mai 2010 W o w - jeg er imponert! Hvor fantastisk er ikke det?? Jeg må dog ærlig innrømme at min kjære sønn på 3 år mest sannsynlig ikke hadde godtatt den grunnen:-p PS: J***A sjokolade, det gikk fortsatt ikke! Jeg begynner seriøst snart å grine:-(
Villa Perlesukker Skrevet 6. mai 2010 Forfatter #3 Skrevet 6. mai 2010 Har du sett på holdbarheten på sjokoladen. Den er ikke gått ut på dato? Skulle gjerne likt å hatt en bit av det sjokoladearket altså for å teste ut. Uansett burde du sende restene inn som en klage!
Monajenten Skrevet 6. mai 2010 #4 Skrevet 6. mai 2010 Jeg har sjekket datoen og den har ikke gått ut. Når jeg laget med sitronsaft ble den også knallgod (så takk, sjokolademannen sa at det ikke gikk?!) Jeg smeltet ny sjokolade og varmet opp slik at den ble varmere enn 39 grader, og helte over arket med en gang. Var dritspent da jeg skulle ta det av, men fargene var helt svake. Går omtrent ikke an å se logoen. Aner ikke hva jeg skal gjøre, tror jeg må ringe dem. Men det er utrolig irriterende for jeg har brukt så mye tid på dette og trodde det skulle være så enkelt. Og så går det ikke, og det er jo omtrent halve oppgaven min.
Villa Perlesukker Skrevet 6. mai 2010 Forfatter #5 Skrevet 6. mai 2010 Jeg har selv fått dårlig resultat med den sjokoladen. Det som kanskje var grunnen da var at kjøkkenet var fuktig. Oppvaskmaskinen hadde nettopp blitt tømt og de har innvirkning på resultatet. Men jeg hadde om jeg var deg ringt og klaget!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå