Mammapudding Skrevet 6. mai 2010 #1 Skrevet 6. mai 2010 Nesten så jeg ikke har lyst å trene i dag, men er blitt avhengig av denne starten på dagen så skal trene likevel. Hadde gått ned 600 g forrige torsdag, men nå har jeg altså gått opp 1 kg på en uke:( Har derimot gått inn 1/2 cm rundt magen...Får håpe det er mensen som er på vei eller noe..Men den har jeg ikke sett siden januar, så er vel heller tvilsomt..Jaja, blir jo bedre trent i alle fall..
Monajenten Skrevet 6. mai 2010 #2 Skrevet 6. mai 2010 Hvis du er utrent fra før, så er det jo godt mulig at du kanskje har bygget opp litt muskler. Det er jo rimelig hard trening for oss slappfisker:-p Jeg prøvde meg på dette forrige uke, men jeg klarte bare en dag og var helt sinnsykt støl dagen etterpå. Fant ut at jeg rett og slett ikke kom til å klare å gjøre det hver dag en hel mnd fordi jeg er så lite trent, så jeg holder meg til zumbaen foreløpig.
Mammapudding Skrevet 6. mai 2010 Forfatter #3 Skrevet 6. mai 2010 Er det lov å håpe at det er muskler altså? Har bare trent kondisjon i grunn før, så mulig det er blitt litt muskler..Tenke positivt og positive ting skjer
signe maten Skrevet 6. mai 2010 #4 Skrevet 6. mai 2010 Du har helt sikkert fått deg noen muskler de har større massetetthet enn fett, så ikke så rart du har krympet men gått opp i vekt Og hva har vel vekta egentlig å si så lenge man krymper...?
Mammapudding Skrevet 6. mai 2010 Forfatter #5 Skrevet 6. mai 2010 Sant nok:) Får være fornøyd med den halve cm:)
2søtesmåh Skrevet 6. mai 2010 #6 Skrevet 6. mai 2010 Filmen er jo nesten "gratis", så vurdere og prøve ) Men hva trenger man av utstyr? Jeg har matte, men ikke manualer, ball, strikk etc som man noen gang trenger når man følger dvd'er......Ser hun bruker noen manualer, hvor tunge er de? Greier det seg med to stk 1/2l flasker med sand/vann? BLir minimum 1/2 kilo det......På hver "Manual".....Med sand kanskje litt tyngre?
Mammapudding Skrevet 6. mai 2010 Forfatter #7 Skrevet 6. mai 2010 Jeg har verken matte eller manualer. Prøvde først den to 1/2 liters flasker fylt med vann, men det ble alt for lett. Har ikke prøvd å fylle de med sand da, kan hende de blir litt tyngre da. Jeg har rett og slett fylt to 1 1/2 liters flasker med vann, det er passe tungt for meg, men ikke så kjempelett å holde på de øvelsene hvor man holder håndflatene nedover, men det funker bra nok
2søtesmåh Skrevet 6. mai 2010 #8 Skrevet 6. mai 2010 Ok. Så da er manualer et lurt tillegsskjøp..Må se på det...Takker )
Gjest Gul stjerne Skrevet 6. mai 2010 #9 Skrevet 6. mai 2010 Hva med denne teorien...; Du har trent og fått så god samvittighet at du har "unnet deg litt ekstra" siden du har vært så flink...? Du har derfor oppnådd å bli litt bedre trent, fått litt mer muskler, og gått opp noen gram pga at du har vært litt ubevisst angående hva du putter i munnen. Mulig dette er total skivebom, men du kan jo tenke litt på det. Lykke til videre
♥tosmåtroll♥ Skrevet 6. mai 2010 #10 Skrevet 6. mai 2010 åå..."endelig" en med samme problem, leser om alle som går ¨åmasse ned...men jeg er på dag 23 og har kun gått ned ca 1kg mer eller mindre...gikk faktisk først opp 500g...så det kommer :-) Føler seriøst at jeg har blitt strammere(ikke målt)...og det er jo det som teller...eller?
Mammapudding Skrevet 6. mai 2010 Forfatter #11 Skrevet 6. mai 2010 Ja det som er viktig og gir helsegevinst er jo selve treninga, vi blir jo sprekere, sterkere og strammes nok bra opp Har i grunn vært mye strengere denne uka når det gjelder mat og snop. Spiser bare snop i helgene uansett, og sånn høvelig sunt ellers i uka. Har ikke vært så flink å spise til mine faste tider, så har spist færre måltider enn jeg pleier, så har kanskje spist for lite..da vil vel kroppen holde på kg? Uff nei jeg vet ikke..Får bare trøste meg med den 1/2 cm jeg har gått inn rundt magen, for det er i grunn bare magen jeg MÅ ha vekk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå