Gå til innhold

I dag ser alt bare håpløst ut! :(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mannen min er blitt så anderledes. Han er full av ubekvemsord og oppfører seg negativt. Jeg er 8 mnd på vei og vi har to små barn fra før. Jeg jobber og gjør så godt jeg bare kan. Synes ikke jeg fortjener å få kjeft fordi jeg ikke duger, men orker ikke krangle. I går lurte han på om han var den eneste foreldren her, fordi han tok kveldsstell og la ungene alene. At han kom hjem til ferdig middag og ryddig hus er ikke så farlig... Grunnen til at jeg ikke gjorde kveldsstell var at jeg hadde prioritert å bli med på en ettermiddagstur i sola og da slår bekkenet seg vrangt. I dag tidlig ba jeg han huske på at det er den usynlige kjærringa i huset som har vaska klærne hans i over 10 år om han plutselig skulle lure... Nå er jeg bare trist og lei. Vil flytte fra hele greia!

Takk, måtte bare si det!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da hadde jeg latt alt flyte, slik at han fikk tatt sin del av alt husarbeidet. Da vil han se hvor mye du faktisk gjør. Regner med at du til vanlig tar din brorpart og vel så det når det kommer til ungene også? Han må nok bare godta at du er høygravid. Det er like mye hans ansvar som ditt at du ikke fungerer optimalt nå, så de skulle bare mangle at han tok seg sammen.

Mannen min tar kveldsstellet på 3 barn rett som det er. Han surver ikke for det. Det er like mye hans barn som mine. Andre kvelder tar jeg alt stellet alene.

Skrevet

Jada, er liksom blitt til det da, at vi deler likt på ungene så sant begge er hjemme. Utover det gjør nok jeg mest husarbeide ja, ingen tvil om det! Selv nå gjør jeg det....

Også er det jo så lett for en stakkars mann å glemme at jeg var en hel helg alene med ungene for bare 3 uker siden slik at han skulle få seg en guttetur! At jeg ble værre i bekkenet av det har jeg visst glemt å nevne også...

Ja,ja..., i dag er en sånn dag :(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...