Anonym bruker Skrevet 6. mai 2010 #1 Skrevet 6. mai 2010 Vi har ikke bodd sammen mer enn 2 aar, men vi har et barn sammen paa 6 mnd. Vi hadde bare vaert sammen i 4 mnd foer jeg ble gravid, flyttet da relativt raskt sammen. Har en datter fra et tidligere forhold som er 10 aar. Vi har begynnt aa faa en del problemer, og samboeren min sier han foeler han har mistet seg selv paa en maate, den glade personligheten hans er borte. 95 % av problemene vi har skyldes min datter, han foeler jeg tar parti med henne hele tiden. Vi pratet en del sammen i gaar, det ble mye taarer, han sa t.o.m at han ikke visste om han elsket meg lengre.. Jeg vet han gjoer det altsaa, er bare et par uker siden han klemte meg hardt og fortalte meg hvor hoyt han elsket meg. Vi gaar oppi hverandre 24/7, jeg i permisjon, og han jobber kun paa kveldstid. Det jeg lurer paa er om kanskje vi skulle tatt en pause fra hverandre, et par mnd, og se hvordan vi foeler det da.Er det noen her som har hatt en slik pause og funnet tilbake og alt har blitt bedre enn foer?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå