Gå til innhold

Sug lut!

Anbefalte innlegg

Gjest Siklerotte
Skrevet

God (jævlig tidlig) morgen.

Har du sett at favorittbutikken din har hørt dine bønner? De kjører ikke ku - men de kjører kroner og klare farger. Du skal ikke klage;

http://www.ikea.com/no/no/catalog/products/20178870

Nå er det på tide å ta seg turen, kan du helle i deg en bedre middag svenske kjøttboller og et wienerbrød før du tar turen videre til REMA for flere innkjøp. Til fots og uten gnagsår og lange armner - IKEA har hørt dine bønner!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hæj, jeg var der i går! Så om noen som så ei dame som stod og susa i rammeavdelingen i 45 min. fordi hun ble så svimmel at hun ikke kunne gå videre så var det meg.

Vaflene der smakte høgg i går.

Gjest sug lut
Skrevet

Jøssemann, se der, du. Da ska'rre trilles, selv om det betyr at mine barn vender meg ryggen i dypeste avsky.

Skrevet

Hvorfor i huleste heter en trillebag med KRONER 'solhatt'?

Skrevet

Ivar Kamprads veier er uransakelige.

Skrevet

Herlighet, hadde jeg visst at du ønsket deg trillebag, skulle jeg stjært eksen sin til deg da jeg hadde sjansen. Den er svart og classy og svinedyr og eksklusiv og kan til og med klatre i trapper. Dessuten er den importert fra det der Paris. Og den er veldig god å trille, selv om jeg allikevel døde litt av flauhet de gangene jeg faktisk måtte gjøre det.

Gjest sug lut
Skrevet

Da synes jeg du kan ha det i bakhue om du noensinne må ha med satmara å gjøre igjen - både du og jeg ville bli så lykkelige om du rappa kjerringbaggen hennes, ikke sant?

Skrevet

Du veit jeg er med deg på raid, muggs!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...