Gå til innhold

Er det koselig å bo i Vestby?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå er det snart på tide for oss å flytte ut av Oslo. Vi har (dessverre) ikke råd til kjøpe oss hus i byen, så vi må et stykke utenfor. Men begge har jobb i byen, så vi må belage oss på pendling foreløpig.

Saumfarer FINN, og ser at Vestby kan være et alternativ. Men jeg vet absolutt ingenting om Vestby. Noen som kan fortelle meg om hvordan det er å bo der??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei..

Vestby er en koselig liten plass. Selv bor jeg i Ski, ikke langt unna. Kommer selfølgelig ann på hva dere er ute etter? Men jeg syns vestby er veldig trivelig, litt lange avstander noen steder, men det er som alle andre små plasser. Skoler, butikker bhg osv.. å så er det jo togstasjon til ski - oslo. så man ikke alltid trenger bil. Skisenteret er jo bare flott også =)

Skrevet

Vestby er et fint tettsted. Det vokser og etterhvert har det kommet mange butikker, det er planer om et stort senter der og området er populært fordi det ikke er langt fra byen, men likevel landlig for de som vil ha det slik. Det er passe vei å pendle til byen, men togkommunikasjonen er så som så for tida :) Det har du sikkert sett på nyhetene. Men det går også pendlerbusser, som følger klokka og rutene sine. Jeg er oppvokst i ei bygd i Vestby, og skal snart forsøke å komme meg hjemover igjen fra vestlandet.

Skrevet

Det sies at Vestby er lite; sentrum har nok ikke noe stort preg, men det bor over 15000 mennesker i kommunen nå straks tror jeg, så det er ingen bygd vi snakker om :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...