Anonym bruker Skrevet 5. mai 2010 #1 Skrevet 5. mai 2010 sa jentungen på snart 9 år, på min arbeidsplass.... det er jo ikke sant, vi drikker ikke øl når de er hjemme, og jeg har aldri sett han sette en flaske til munnen.... skal han ha noe å drikke, vann, saft el så spør han alltid.... gud å flau jeg ble... åssen i huleste skal jeg få sagt på jobb at det er bare tull?? jeg spurte ho når vi var alene, og ho sa det var tull, at det var noe ho fant på.... blir moro å komme tilbake på jobb ja, og aldri om jeg skal ha noen barn med der nei.... det eneste gode i dette,er jo at alle holdt på å le seg ihjel ......
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2010 #2 Skrevet 5. mai 2010 Jeg tror nok de fleste skjønner at det der var bare tull. Det er utrolig hva barn kan lire av seg
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2010 #3 Skrevet 5. mai 2010 He he. Pinlig med morsomt. Regner med at mange av dem har barn, og vet at barn sier mye rart...
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2010 #4 Skrevet 5. mai 2010 pinlig???? jeg var varm og rød i fjeset 1 time etterpå....hehe... uff asså.... ja, de har barn og barnebarn....håper de forstår...
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2010 #5 Skrevet 5. mai 2010 hehe hadde med 5 åringen min på polet, da vi kom til jegermeisteren sa han: Skal vi ikke kjøpe sånn da som vi pleier? Hehe han har sett den flaska hjemme en gang......
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2010 #6 Skrevet 6. mai 2010 he he he de barna får sakt det min bror sa høyt i butikken, mamma skal du drikke øl igjen? Min mor tok nesten aldri øl, kunne ta seg en øl på fredagen kanskje med uker i mlm, men siden mamma var aleine så blei jo alt sett på med kritiske øyne. Så mamma var ganske rød når hu gikk ut fra butikken,
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå