Gjest Skrevet 5. mai 2010 #1 Skrevet 5. mai 2010 Jeg klarer ikke å koble ut tidligere roller som skuespilere har hatt. Som jeg skrev på anonymforumet; etter at Violet i Privat Praksis humpa på pastoren fra 7. Heaven falt jeg ut. Tenkte på de stakkars syv unga og den flotte (og ikke noe slitne) pastorfruen hjemme. Er det bare jeg som har for lite å gjøre som lever meg sånn inn i ting? Akk.... Tror eksamenslesing har gjort meg til en skygge av meg selv... :-P
Gjest Skrevet 5. mai 2010 #2 Skrevet 5. mai 2010 Hehe, jeg tenkte samme tanken OG synes han holder seg urettferdig godt.
Gjest sug lut Skrevet 6. mai 2010 #3 Skrevet 6. mai 2010 Men er det det eneste stedet jeg har sett ham? For den serien har jeg ikke noe forhold til, og i hodet mitt så han ut som han kunne spilt i Dallas eller Dynastiet eller Falcon Crest, dengang der var sæber til. Eller i noe annet, men litt sånn klart såpepreg? En annen ting, og bevis på at jeg heller ikke er i vater: hvorfor insisterer han på å kalles Kapteinen, det er bare så sinnsykt horeharry at jeg får ikke sagt det?
Gjest Skrevet 6. mai 2010 #4 Skrevet 6. mai 2010 Måtte titte litt på Wikipedia, han har spilt i mye forskjellig men ikke noe sånn såpeserie. Om ikke Star Trek kan kalles det? Han spilte i den filmen fra -79. Der var han Captain Willard Decker, så kanskje han er en skikkelig rar en som krever å bli kalt Kaptein i alle sammenhenger etter filmen. Skikkelig Star Trek-fan... http://en.wikipedia.org/wiki/Stephen_Collins
Aliena Skrevet 6. mai 2010 #5 Skrevet 6. mai 2010 Følte det på samme måte da Dexters søte lille fugleunge av en kjæreste spilte stripper i Frustrerte Fruer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå