Mamma&LilleKrølle Skrevet 5. mai 2010 #1 Skrevet 5. mai 2010 Har en plan om å reise på tur med kjæresten i juli, bare oss to. Vi skulle egentlig reise til spania nå i april, etter at han hadde vært på jobb på sjøen i ti uker..og jeg hadde gleda meg grenseløst til det bare skulle være oss to alene ei uke i spania..og vi skulle kose oss så masse fordi han bare skulle være hjemme i 2 uker før han måtte dra ut igjen.. Desverre så sto jo selvfølgelig flyene pga vulkanen den dagen vi skulle reise!! Han blir nå ute frem til slutten av juni... men vi har ei plan om å reise igjen når han kommer hjem... Og da er det store spørsmålet hvor?? ...så vil gjerne ha forslag jeg, uansett plass og sted og land.. Èn eller to uker.. klarer ikke å bestemme meg for hvor.. vil bare ha noen tips kanskje til steder dere har vært.. enten det bare er sol, mye å se, bare avslapping og kos..tips ønskes!! Ser uansett fram til ferie alene med samboeren etter at han bare har vært hjemme 8 uker fra januar til slutten av juni..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå