Sunshinebaby70_er mamma :) Skrevet 5. mai 2010 #1 Skrevet 5. mai 2010 Da var endelig den store dagen for ordinær ultralyd kommet! Og - der inne - i min etterhvert så sprettne mage - lå min lille perfekte baby og sugde på tommelen. Han vinket og viftet med alle sine ti fingre - og like mange tær. Det var fire hjertekammer, en hel ryggrad og lårbein i rett størrelse! Og - det var en liten tissefant der! Jeg får en sønn :) Hurra!!! Jeg er bare kjempeglad!!!! Og - beklager at jeg ikke har vært så aktiv her inne i det siste...det tar på med graviditet oppi to jobber, et kattungekull og en pc som bare virker når den vil :-) Klem og masse lykke til til dere andre flotte damer som også er her inne
snuffe Skrevet 5. mai 2010 #2 Skrevet 5. mai 2010 Grattis, så gøy! Ordinær ultralyd er stas, og da er du jo nesten halvveis.
LilleMø73 Skrevet 5. mai 2010 #3 Skrevet 5. mai 2010 Dette var kjempemoro, Sunshine:) Du hadde jo også en følelse på gutt, hadde du ikke? Uansett, fantastiske nyheter! Da er det bare å begynne planleggingen av babyrom, ting osv. For nå kommer det til å gå greit resten av svangerskapet. Det er jeg overbevist om. Dessuten fortjener du det, og jeg har bestemt det:-)
Sunshinebaby70_er mamma :) Skrevet 5. mai 2010 Forfatter #4 Skrevet 5. mai 2010 Hihi...det er godt hva du har bestemt Jo - jeg trodde gutt først - men etterhvert svingte pendelen over på jente....Ssøsteren min har bare sååååå mye fint jeg kan arve etter Emma 1år.... Men - nå er vi tilbake på gutt - og jeg har vært ute på shopping etter UL idag. Masse nydelig turkis babytøy!!! Må jo være lov å TRO på det nå vel.... :) Det MÅ bare gå godt nå...du har jo bestemt det og alt - og jeg - jeg fortjener det!!! Klem
Ugla er mamma! Skrevet 6. mai 2010 #6 Skrevet 6. mai 2010 Gratulerer masse med gutten. Blir så utrolig bra! Ikke tro nå...nå GÅR det bra...han ligger jo bare der og venter på å få bli kjent med deg.
singelmamma Skrevet 6. mai 2010 #7 Skrevet 6. mai 2010 Gratulerer så mye!! Moro å følge med deg!! Ultralyd må vel være noe av det største man kan være med på!! Pass på deg selv og ikke slit deg ut med to jobber og alt annet styr!!
luna+gravid Skrevet 6. mai 2010 #8 Skrevet 6. mai 2010 GRATTIS!Jeg er så glad på dine vegne!Ja, nå kan du tro det blir virkelig!jeg ar selv vært gjennom mye av det samme som deg, og venter en Ivf-sønn fra CFC i juli. Er ikke det flott! Har du tatt duo-test osv? Masser av lykke til, og kos deg-det er et mirakel!
Klar som et egg! Skrevet 6. mai 2010 #9 Skrevet 6. mai 2010 Så spennende for deg å få se ham! Lykke til videre:)
Sunshinebaby70_er mamma :) Skrevet 6. mai 2010 Forfatter #10 Skrevet 6. mai 2010 Takk alle sammen - kjekt med så mange lykkeønskninger Til Luna: Ja, jeg tok duotesten, følte nærmest et lite press i fht det... Det positive var at det fulgte jo med to ekstra ultralyder da - og så var det jo en deilig lettelse å få vite at sjansen for sykt barn stuuupte Tok du også den? Flott tid vi går i møte - å som jeg ønsker at alle her inne kommer i mål!!!
Gjest Pippi9 Skrevet 6. mai 2010 #11 Skrevet 6. mai 2010 Hurra-hurra! En sprell levende krabat høres det ut som - blir glad selv av slike nyheter :-)
Storkmor? Skrevet 6. mai 2010 #12 Skrevet 6. mai 2010 Gratulerer, herlig!! Det er jo så deilig å se at alt er i skjønneste orden :) jeg venter også en gutt, og jeg gleder meg så fælt! Lykke, lykke til videre!
VestlandsPrøver Skrevet 7. mai 2010 #14 Skrevet 7. mai 2010 Gratulerer så masse!! Skikkelig spennende å følge barnet da! Blir en spennende tid fremover for er jo nå det virkelig begynner!!
Sunshinebaby70_er mamma :) Skrevet 9. mai 2010 Forfatter #15 Skrevet 9. mai 2010 Hihi...ja du får det sagt SingelBaby - det er når han kommer ut det virkelig begynner!!! Av og til spør jeg meg selv om jeg er gal som har hoppet i dette alene - men så vet jeg at det skal gå helt fiiiiiiint Tusen takk igjen alle for mange koselige hilsener
Gitte ♥tvillingmamma♥ Skrevet 9. mai 2010 #16 Skrevet 9. mai 2010 Hei Sunshine :-) Gratulerer med guttebaby i magen - gutt er gøy !!!!! ....( og jente også ;.) ) Det er gøy å være mamma kan jeg vel trygt si. Slitsomt, ja, men verdt det, så absolutt. Og klarer jeg to, så klarer du en !!!!!! Kos deg, slapp av, forbered deg, og nyyyyt magen nå de siste månedene og ukene før sønnen kommer, for...: "Life as you know it will never be the same..." ;-) stor klem fra oss
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå