Gå til innhold

Hva er din største .......

Anbefalte innlegg

Skrevet

min sexdrøm/fantasi:

Jeg ligger helt naken på en madrass, men silkeslør som henger ned fra taket. Sola skinner inn på rommet, en svak varm vind gjør slik at silkeslørene beveger seg forsiktig.

Min kjære sitter å ser på meg og stryker en fjær på brystene mine, fjæren killer. Jeg kjenner at brytvortene mine blir stive. Han fortsetter med fjæren, går nedover mot vaginaen min. Stryker fjæren forsiktig over, og ned langs innersiden av lårene mine.

Den varme vinden blåser i håret mitt. Han ser på meg og smiler. Han legger seg ne ved siden av meg, stryker fjæren fra knærne og stopper når han nærmer seg vaginaen min. Fjæren stryker meg på lårne, det kiler.. Jeg kjenner at jeg blir våtere og våtere. H

an blåser forsiktig på magen min, og jeg kjenner hans varme pust nærme seg vaginaen min. Han tar fjæra å kiler meg forsiktig på klitoris.. ahh det føles så godt.

Han ser meg inn i øynene med de fine engleøynene, i det han fører sin store, deilige penis inn i meg.

Skrevet

Trekant

To gutter, eller to jenter. Fantasterer om å ha to mennesker som prøvde å tilfredsstille meg samtidig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...