Anonym bruker Skrevet 5. mai 2010 #1 Skrevet 5. mai 2010 Jeg vet ikke hvilken funksjon jeg trenger for å følge linker? Når jeg skal følge linker i annonser, eller legge ut sider på facebook via linker feks, så funker det ikke. Hva må jeg laste ned? Hvor finner jeg det? Pcen er jo ubrukelig, trenger den til masse, men bruker en liten, gammel og dårlig en nå fordi på denne får jeg åpnet dokumenter på Fronter blant annet...(delltidsstudent:)) På forhånd takk <3
sånn ca Skrevet 5. mai 2010 #2 Skrevet 5. mai 2010 hmmm.. jeg har windows 7 på min pc og jeg slet med å få lastet ned enkelte filer fra fronter pga. jeg manglet java. Har du installert det?
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2010 #3 Skrevet 5. mai 2010 Jeg kommer inn på nettbank og sånn- så da har jeg vel Java? Er helt grønn, som du sikkert skjønner...... *flau*
sånn ca Skrevet 5. mai 2010 #4 Skrevet 5. mai 2010 hehe.. hvis du kommer inn på dnbnor f.eks så har du java. men igjen det er mange banker du kan logge inn uten java også^^ Gå ned på startlinjen din og skriv java der det stør søk i programmer eller no. Det kommer opp hvis du har:) Tenger du å opptatere den eller installere den, får du det gratis på java.com Åssen type filer sliter du med i fronter a? vanlige word/work dokumener eller det noe annet? Det trenger ikke være java`n som mangler, men det var det jeg fikk opp som problem når jeg skulle laste ned gis-filer fra fronter.
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2010 #5 Skrevet 5. mai 2010 Du mangler sikkert java... Hvis du bruker en nettleser som heter firefox (det programmet du bruker på internett) Firefox.no vil du få opp et vindu som sier noe som at "siden mangler programtillegg". Da er det bare å klikke på den, så fikser'n det stort sett automatisk, om ikke forklarer den deg hvordan du gjør det.
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2010 #6 Skrevet 5. mai 2010 God forklaring ullsokk... tviler vel litt på at det er gis-filer hun skal ha, det er for litt spesielt interesserte, men artig! HI om du ikke får det til, er det ikke sikkert det tar mange min for en som kan litt data å fikse den for deg. Liker win7 jeg :-)
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2010 #7 Skrevet 5. mai 2010 Jeg skal gå å sjekke om det er Java... På Fronter er det dokumenter som feks word og pdf. Funket som fillern med Vista:S...... Var mye "bug" med Vista, vi ble anbefalt å oppgradere til W7...
sånn ca Skrevet 5. mai 2010 #8 Skrevet 5. mai 2010 Takk:) svaret mitt innholdt sånn ca en halv million skrivefeil, men fint at noen forsto^^,
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2010 #10 Skrevet 5. mai 2010 Har visst Java- og Office pakken, ja. Den nyeste? 2007?
sånn ca Skrevet 5. mai 2010 #11 Skrevet 5. mai 2010 hmmm.. nei da er jeg tom for forslag. Nyeste er 2007 ja, det har kommet ut en prøveverson på 2010 men det er det nesten ingen som har enda. Jeg regner med at det ikke er et stort problem, så hvis du kjenner noen som kan litt om data så kan nok de fikse det for deg.
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2010 #12 Skrevet 5. mai 2010 Da skal jeg høre i butikken jeg kjøpte den... Tusen takk Ullsokk- ha en fin kveld:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå