Anonym bruker Skrevet 5. mai 2010 #1 Skrevet 5. mai 2010 Jeg har så mye skrivefeil fordi det er en &%¤#¤%&/ unge som har fylt det med kjekssmuler. Blir støvsugeren for sterk, eller er det tryt å gjøre det? At jeg ikke må i kjelleren å hente bokstavene etterpå...... hihih Jeg kan ikke stille ned hastigheten på den, for denne har ikke det (sentralstøvsuger)
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2010 #2 Skrevet 5. mai 2010 Tre en tynnstrømpebukse over munningen på støvsugeren i tilfelle noen av tastene skulle løsne. Så slipper du at de forsvinner i dragsuget. Da kan du støvsuge i vei :-)
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2010 #3 Skrevet 5. mai 2010 Det smarteste er å rense tastatur med våtservietter, enten det er hand eller rompeservietter man har i huset.
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2010 #4 Skrevet 5. mai 2010 Du får ikke ut dritten fra under tastene med våtservietter. Støvsuger er fint så lenge du er forsiktig.
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2010 #5 Skrevet 5. mai 2010 smart med strømpebukse:-) Da får jeg jo brukt de til noe, de ligger jo bare i skapet å råtner siden jeg aldri går ut i alle fall HE EH HE HI
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2010 #6 Skrevet 5. mai 2010 Bruk iallefall strømpevbukse på, det var smart! Jeg tenkte ikke så langt en gang da en boks med fiskeflak mat veltet over mitt, det luktet så ille at noe måtte jeg gjøre. Og jeg mistet noen taster, og det var ikke like lett å få festet de på igjen:p Men de som ble ødelagt var heldigvis ikke slike jeg pleide å bruke uansett:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå