Gå til innhold

Herregud så flau jeg er nå :(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har fått to tette og har så og si ikke jobbet skikkelig på snart 2,5 år, men har nå kommet meg tilbake i arbeidslivet. Begynte i ny jobb på mandag, og har gledet meg til å starte og få litt annet enn unger og hjem å tenke på. Jeg har kost meg med ungene såklart, men er mer enn klar nok til å komme meg ut igjen i jobb. Så skjer det- har fått vondt i halsen igjen- for ørtende gangen iløpet av de siste mnd. Får time hos lege, og det er streptokokker også denne gangen.. Har vannvittig lite lyst til å bli sykemeldt den FØRSTE uka på jobb, så jeg vil gå på jobb idag og prøve å bli frisk imorgen da jeg har fri. Lang historie kort- det ender meg at jeg begynner å gråte på jobb bare pga noe helt tåpelig (begynte å gråte igjen nå bare jeg skriver om det også :S). Forklarte at jeg ikke var iform, men at jeg trodde jeg skulle klare å jobbe denne ene dagen før fridagen min- og tabletter som retter opp i halsproblemet. Ble jo sendt hjem fra jobb med det samme da dette kom fram, og nå sitter jeg her hjemme og har bare lyst til å hyl grine!?

Kan vel også nevne at stedatter som sliter veldig etter overgrep og en litt skral økonomi sliter på humøret og hjernen min også :(

Huff, jeg blir helt flau når jeg tenker på hvordan jeg stod å gråt på jobben idag. Hva i alle dager tror de om meg nå.. Skal nok klare å le av det selv når jeg kommer på jobb igjen, men fy så lite moro det er å ha det slik.. Vet ikke hva jeg ville med dette innlegget, blir vel mest huggestabbe her på anonym, men godt å få det ut.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uff, jeg skjønner deg godt. Ikke noe kjekt å bli syk når man "endelig" er tilbake i jobb:(

De har helt sikkert forståelse for dette og du får heller konsentrerer deg om å bli frisk nå. Og så tar du det hele med ett smil når du er tilbake igjen.

God bedring!

Skrevet

Streptokokker er veldig smittsomt! Hadde jeg jobbet med deg så hadde jeg IKKE likt at du dro med deg smitten.. :(

Alle kan bli syke, sånn er livet!

Skrevet

Ikke vær flau og lei. Du er syk, man er mer sårbar og lei også da. Det har nok skjedd verre ting på arbeidsplassen din en "nummeret" du lagde i dag. Ingenting å være trist for. Bli bare frisk, og så skal du se at snart har alle glemt hele episoden. :-)

Skrevet

Nå er det vel neppe noen på jobb hun trenger å være sååå intim med.

Streptokokker smitter ikke om du deler kontor eller sitter ved siden av hverandre i lunche vettu:)

Du trenger ikke sykmelding for streptokokker. Ta antibiotika og en paracet hvis du f.eks har feber.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...