Anonym bruker Skrevet 5. mai 2010 #1 Skrevet 5. mai 2010 Hvordan fikk dere det til med barnet? Man kan jo ikke bære særlig på en-to uker etterpå, vel? Barnet må jo bæres :/
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2010 #3 Skrevet 5. mai 2010 Jeg har spart opp, så nå venter jeg bare på en bra tid å ta.. Man har da penger til noe så lenge man bruker pengene smart, selvom man er alenemor HI
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2010 #4 Skrevet 5. mai 2010 Herregud,hvorfor skal ikke en alenemor ha råd til det??? Kanskje hun har spart penger,eller har god lønn??
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2010 #5 Skrevet 5. mai 2010 Ikke alle alenemødre har dårlig råd. Vi er like forskjellig som alle andre. Dust.. Mitt barn var 1,5år når jeg gjorde det. Var uten barent første uken, da var jeg ganske øm. Hadde ferie sammen med besteforeldre uken etter der, de løftet barnet for meg. Var noen ganger jeg måtte løfte barnet, det kjentes veldig. Fikk fort vondt pga dette. Etter dette var vi alene igjen og det gikk veldig bra. Vil nok annbefale deg å ha hjelp når barnet er så lite, man skal ikke løfte mere enn 0,5kg helt i begynnelsen.
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2010 #6 Skrevet 5. mai 2010 var uten barent skulle selvsagt være, var uten barnet.
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2010 #7 Skrevet 5. mai 2010 Takk for svar Hvor lenge omtrent skal man kun bære 0,5kg? Og har hvor mange gram man legger i puppene noe å si på hvor lenge man kun skal bære så lite? HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå