Anonym bruker Skrevet 5. mai 2010 #1 Skrevet 5. mai 2010 Erlan. Uansett hva vi sier, svarer han nei, han heter Erland. Var et navn vi vurderte, men er ikke sikre på det. Men han er så utrolig søt når han snakker om sin lillebror Erland:) Kan vel ikke la han bestemme?
✿Hildegirl er hjemmemamma✿ Skrevet 5. mai 2010 #3 Skrevet 5. mai 2010 Det kan dere vel! Jeg fikk bestemme min lillesøsters navn. Hadde hørt flere navn, men det foreldrene mine holdt på å bestemme seg for sa jeg nei til. Så ble det navnet som jeg likte best. Fin måte å få storebror til å føle seg ekstra glad i/knyttet til lillebror. Forsterker ansvarsfølelsen.
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2010 #4 Skrevet 5. mai 2010 Hmmm. Vi får se. Man venner seg til alt:) Liker navnet, men synes kanskje det er litt for søtt? Får store kraftige gutter, så han kommer kanskje unna med det:)
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2010 #6 Skrevet 5. mai 2010 Klart han kan bestemme; det er jo et brukanes navn :-) her mente storebror at babyen burde hete sjokoladekake, så Erland må jo være strålende... he he :-)
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2010 #7 Skrevet 5. mai 2010 Kjenner bare en som heter det og det er en bitte liten krokete gammel mann:) Men synes det er et fint navn. Et godt gammelt et:)
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2010 #8 Skrevet 5. mai 2010 Hvis dere allerede har vurdert det, hvorfor ikke? Dere liker det og storebror blir sikkert kjempestolt. Flott navn synes jeg :-)
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2010 #9 Skrevet 5. mai 2010 Eldre søsken har funnet opp langt værre navn enn Erland og kommet unna med det, det er jeg selv et levende eksempel på Erland er et flott navn, ikke for nusselig i det hele tatt.
FletteMette&DenLangeMelkeveien Skrevet 5. mai 2010 #10 Skrevet 5. mai 2010 Hva har skjedd nå da? Jeg snur ryggen til dib et lite øyeblikk og så må man plutselig huka av for IKKE å være anonym?
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2010 #11 Skrevet 5. mai 2010 Ja, kanskje den vordende storebror skal få bestemme:) Hadde nok vært enda mer usikker på sjokoladekake som navn på nurket:) Ha ha hva de finner på Takk for tips!
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2010 #12 Skrevet 5. mai 2010 Jeg fikk bestemme navnet på begge brødrene mine.. Den første gangen var jeg 4-5 år, den andre gangen 17..
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2010 #13 Skrevet 5. mai 2010 Her ville storebror at lillebror i magen skulle hete Spartacus. Han fikk ikke viljen sin. Erland er jo hakket bedre da;)
Guri malla Skrevet 5. mai 2010 #14 Skrevet 5. mai 2010 Klart Jeg var fast bestemt på at min lillebror skulle hete Morten Pettersen, Morten ble det, men Pettersen måtte jeg dypt skuffet innse at jeg ikke fikk overtalt dem til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå