Anonym bruker Skrevet 5. mai 2010 #2 Skrevet 5. mai 2010 For noen blir de det, for noen er det ingen endring og for andre blir de verre.
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2010 #3 Skrevet 5. mai 2010 hmm, jeg har bare hørt om de som har fått mye vondere, og blør mye mer... Men bra for deg da:)
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2010 #4 Skrevet 5. mai 2010 Kanskje de har blitt det for deg, men ikke for meg.
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2010 #5 Skrevet 5. mai 2010 Jeg har nesten ikke menssmerter lengere jeg heller =D Merker såvidt noe murring den første dagen. Blør også mindre. 3 år siden fødsel.
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2010 #6 Skrevet 5. mai 2010 Jeg har også fått mye mindre vondt. Før kunne jeg kaste opp første mensdag, mens jeg nå nesten ikke kjenner noe til det! Nydelig! Dessverre vet jeg ikke grunnen, men det kan vel ha noe med muskulaturen i livmoren å gjøre tipper jeg. Det er jo sammentrekningene i livmoren når den støter ut den begynnende morkaken som ikke trengtes til noe egg som kjennes så vonde, er det ikke? Disse sammentrekningene er vel kanskje svakere etter en graviditet da ?.. Hmm.. nå begynte jeg også å lure på dette:-) Følger spent med på tråden
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2010 #7 Skrevet 5. mai 2010 Jeg fikk høre at jeg skulle få det bedre, men den gang ei Bare værre og værre her... Besvimer, kaster opp, og blør sinnsykt...
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2010 #8 Skrevet 5. mai 2010 Vet sannelig ikke. Hos meg forsvant de så og si allerede etter en tidlig SA. Og nå etter fødsel er de helt borte. Var sånn for min mor også. Jeg har vært veldig plaget i alle årene jeg har hatt mensen, så det er helt fantastisk at jeg nå får slippe. Jeg husker jeg allerede som ungdom begynte å glede meg til jeg hadde født, for da slapp jeg de plagsomme smertene.
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2010 #9 Skrevet 6. mai 2010 Så det kan bli værre? Har jeg ikke hørt om før.. Må være utrolig kjedelig.. Lurer likevel på hvorfor det blir sånn, men er jo helt klart noe med livmoren som endrer seg etter den jobben muskelen har vært gjennom.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå