Patetica fåkksi Skrevet 5. mai 2010 #1 Skrevet 5. mai 2010 Jeg leter etter noe ganske presist, noe med f.eks små epler eller bringebær eller kaker, helst i livlige farger. Og jeg trenger kun en kvart meter x en kvart meter maks. I dag på Ikea så jeg et forkle med fargeglade muffinser: http://www.ikea.com/no/no/catalog/products/90187526 men muffinsene er liksom litt for store. Jeg trenger noe som er mindre per avtrykk så det er tydelig at det er mange av dem selv på et lite areal. Egentlig er alt som er kjøkkenrelatert helt ok. Hvor, damer?
Gjest sug lut Skrevet 5. mai 2010 #3 Skrevet 5. mai 2010 Bernina eller Singer sysenter Eller så har du jo alltid Stoff og Stil i Kobbervikdalen. Det er orgasmatisk. Og de har definitivt alt. Jeg bare nevner det.
Patetica fåkksi Skrevet 5. mai 2010 Forfatter #5 Skrevet 5. mai 2010 Jeg blir med, Digris, du kjører - jeg kjøper.
FletteMette&DenLangeMelkeveien Skrevet 5. mai 2010 #6 Skrevet 5. mai 2010 Jeg skal herved introdusere dere for en vanvittig kul nettbutikk: www.tamo.no De har ufattelig mye fine og morsomme greier, kjøkkenutstyr, barneklær og masse annet finfint. Jeg er helt forelsket og skulle ønske jeg hadde veldig mye mer penger enn jeg har. Under kategorien NYTT NYTT NYTT fant jeg dessuten et stoff med kirsebær og et med jordbær.
Gjest sug lut Skrevet 6. mai 2010 #7 Skrevet 6. mai 2010 Oj, for en fantastisk og vel bevart hemmelighet, FletteMette, hvorfor har jeg ikke funnet den der før?
Patetica fåkksi Skrevet 6. mai 2010 Forfatter #9 Skrevet 6. mai 2010 Ajl kål ja, møggs! Flettemette, for en knall side! Skulle ønske jeg kunne sy. Takker for tips, tror jeg lander på cute strawberries.
Sylteflesk Skrevet 6. mai 2010 #10 Skrevet 6. mai 2010 Den Tamo-siden hadde usedvanlig mye fint. Fikk lyst på absolutt alt. Men, her er en annen side med mange fine stoffer: http://www.reprodepot.com/fabrics.html
Patetica fåkksi Skrevet 6. mai 2010 Forfatter #11 Skrevet 6. mai 2010 Åh herregud gjett hvem som skal begynne å sy'a!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå