morromor Skrevet 5. mai 2010 #1 Skrevet 5. mai 2010 Vil ikke døpe lille, tenkte hun kunne få bestemme selv, jeg valgte selv å bli døpt da jeg var 14 år og satt pris på og få velge. Tenkte jeg skulle ha navnedag istede, hvor gamle var deres små da dere hadde navnedag?
Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 5. mai 2010 #2 Skrevet 5. mai 2010 Vi valgte å vente til det ble vår og litt varmere i lufta, så hadde navnedag i mai, da snuppingsen var drøye 7 mnd. Veldig kjekt, siden hun da var blitt litt større og mer sosial =)
Nonsense Skrevet 5. mai 2010 #3 Skrevet 5. mai 2010 Vi hadde bare egenorganisert (altså ikke gjennom humantetisk forbund) og det var veldig hyggelig å samle familiemedlemmer og feire ungen. Vi hadde det når minsten var nesten 6 måneder. Det syntes jeg var en passe alder. Fortsatt liten, men stor nok til at det var litt rutiner i soving og spising.
morromor Skrevet 5. mai 2010 Forfatter #4 Skrevet 5. mai 2010 Takk for svar, lille er 6 mnd nå, så da kan jeg jo vente litt til, hadde vert fint å kunne ha det ute i hagen med sol og grilling (:
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå